۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۹:۲۶
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85537490
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای روکش آسفالت ۲۸۰ کیلومتر از جاده‌های خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: ۲۸۰ کیلومتر از جاده‌های استان از ابتدای سال جاری تاکنون برای ارتقای ایمنی و کیفیت راه‌ها روکش آسفالت شده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی روز شنبه اسدالله جلال زاده دراین باره افزود: این اقدام نقش موثری در افزایش طول عمر جاده‌ها، کاهش تصادفات و ارتقای رضایت‌مندی رانندگان و مسافران خواهد داشت.

وی بیان کرد: همچنین ۵۲ کیلومتر درزگیری نیز در محورهای مختلف استان به اجرا درآمده است، درزگیری از نفوذ آب به داخل لایه‌های زیرین آسفالت جلوگیری کرده و مانع از فرسایش و تخریب زودهنگام جاده‌ها می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: روکش راه‌ها از جمله اقدامات اساسی در نگهداری راه‌ها به شمار می‌رود و نقش مهمی در افزایش طول عمر آسفالت و حفظ سلامتی و ایمنی رانندگان و مسافران ایفا می‌کند.

جلال‌زاده با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی، گفت: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن رویه سالم همراه نصب علائم ایمنی لازم بوده تا کاربران جاده‌ای بتوانند با خیالی آسوده تردد کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha