۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85537506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت ۱۰ میلیارد ریالی خیران سلامت «خوشاب» خراسان

سبزوار- ایرنا - مدیرعامل مجمع خیران سلامت خوشاب گفت: خیران سلامت این شهرستان غربی خراسان رضوی در سه ماهه نخست امسال ۱۰ میلیارد ریال در امور سلامت مشارکت کردند.

به گزارش ایرنا، سیدمصطفی حسینی روز شنبه در نشست هیات مدیره مجمع خیران سلامت خوشاب، یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این مجمع را انجام اقدامات اثربخش در حوزه پیشگیری و سلامت برشمرد و افزود: کمک های خیران سلامت شهرستان به صورت نقدی و غیرنقدی با هدف ارتقای کیفیت خدمات و بهبود شاخص‌های سلامت در اجرای طرح های عمرانی و خرید تجهیزات پزشکی هزینه شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و عضو هیات مدیره این مجمع نیز اظهار کرد: یکی از راههای مؤثر در کاهش هزینه درمانی مردم، استفاده از ظرفیت خیران سلامت است که باید با برنامه‌ریزی در اولویت‌های شناسایی شده به اجرا درآید و از کسانی که تمایل به مشارکت نیک اندیشانه در حوزه سلامت دارند دعوت به سرمایه گذاری شود.

دکتر علی شاهی بر استفاده از ظرفیت های فکری و قدرت مدیریت خیران سلامت نیز تاکید و بیان کرد: در حوزه سلامت، علاوه بر استفاده از تمکن مالی، باید از قدرت مدیریت خیران نیز بهره گرفت چرا که استفاده از هر ۲ ظرفیت فکری و مالی خیران مورد توجه است.

در این نشست که به میزبانی فرمانداری شهرستان خوشاب برگزار شد، مسائل مهم حوزه سلامت شهرستان و نیازهای اولویت دار حوزه های مختلف توسط اعضای هیئت مدیره مجمع خیران سلامت طرح و بر لزوم اولویت بندی و ورود به حل مشکلات مورد اجماع تاکید شد.

«سلطان آباد»، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha