«اسم رمز» منتشر شد

تهران- ایرنا- پادکست ۵۵ دقیقه‌ای «اسم رمز» که در آستانه تاسوعای حسینی منتشر شد به زوایای گوناگون زندگی حضرت ابوالفضل(ع) اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا موسسه فرهنگی هنری موعود عصر به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان پادکست «اسم رمز» را منتشر کرد. در این پادکست، زندگی ابوالفضل العباس(ع) در قالب‌های هنری از میلاد آن حضرت تا زمان رجعتشان در ۱۰ پرده به تصویر کشیده شده است.

«اسم رمز» منتشر شد

محمدپویا قاسمی و مریم پاک‌آئین نویسندگان این اثر هستند و آیت‌الله محمدباقر علوی تهرانی، حجت الاسلام مرتضی پناهنده و اسماعیل شفیعی سروستانی، مشاوران مذهبی این قطعه پژوهشی و هنری را تشکیل می دهند.

اسم رمز را اینجا بشنوید.

موسسه فرهنگی موعود سال هاست که در حوزه مهدویت و ترویج فرهنگ مهدویت فعالیت‌ می کند و نشریات و کتاب هایی در زمینه ابعاد مختلف مهدویت منتشر کرده است. این موسسه همچنین دوره‌های آموزشی در زمینه مهدویت را در دانشگاه‌ها برگزار کرده است. 

موسسه فرهنگی موعود در سال ۱۴۰۰ طی وقف نامه مفصلی پس از ۲۷ سال فعالیت مستمر وقف حضرت ولی‌عصر (عج) شد و موضوع این موقوفه حضرت ولی عصر (عج) است. 

اسماعیل شفیعی سروستانی مدیر موسسه فرهنگی موعود عصر با اشاره به عملکرد این موسسه از انتشار سه عنوان نشریه و بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب در زمینه مهدویت سخن گفت و افزود: تاکنون بیش از ۲۳۰ کانون فرهنگی مهدوی در دانشگاه‌ها راه اندازی شده و بیش از هزار همایش و سخنرانی در دانشگاه‌ها برگزار شده است.

همچنین ۱۴۰ عنوان لوح فشرده با موضوعات مرتبط با مهدویت تولید شده و پایگاه های اینترنتی موعود به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی به راه اندازی شده است. این موسسه دارای نخستین کتابخانه تخصصی در حوزه فرهنگ مهدوی با بیش ۱۸ هزار عنوان کتاب است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha