حضور ۶۰ تیم در لیگ تنیس‌روی میز کارگری

تهران- ایرنا- مسئول مسابقات لیگ برتر ورزش کارگری از برگزاری نخستین دوره لیگ تنیس‌روی میز مردان و بانوان کشور با حضور ۶۰ تیم از تابستان امسال خبر داد.

مجید احتشام‌زاده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: لیگ تنیس روی میز کارگری را برای نخستین بار در سطح کشور در بازه زمانی ۵ مرداد تا پایان آبان‌ماه برگزار می‌کنیم. هدف از اجرای این مسابقات توجه به بعد حرفه‌ای این ورزش و گسترش شور و نشاط در قشر ورزشکاران کشور است. به طور قطع فراگیر شدن این ورزش در آینده نوید برگزاری لیگ سایر رشته‌ها را در ورزش کارگری به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در لیگ تنیس‌روی میز کارگری امسال ۳۰ تیم شامل ۹۰ ورزشکار حضور دارند که به صورت متمرکز در چهار مرحله (مقدماتی تا فینال) به میزبانی استان‌های اصفهان، قم، مازندران و تهران برگزار می‌شود. در پایان رقابت‌ها تیم برتر راهی مسابقات بین‌المللی شرکت‌ها می‌شود.

حضور ۶۰ تیم در لیگ تنیس‌روی میز کارگری

احتشام‌زاده همچین در خصوص لیگ بانوان نیز گفت: مهم‌ترین رویکرد ما در برگزاری لیگ، عدالت در ورزش و برگزاری لیگ برتر برای زنان ورزشکار است. لیگ تنیس روی میز بانوان نیز با حضور ۳۰ تیم از اواخر شهریور ماه به صورت متمرکز برگزار خواهد شد. در خصوص حرفه‌ای شدن در رقابت‌های لیگ‌ برتر هنوز فاصله زیادی داریم اما با حضور شرکت‌ها و کارخانجات مختلف بنا داریم که لیگ‌های دارت و فوتسال را در بازه زمانی مرداد تا شهریور ماه امسال اجرایی کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha