فاجعه بزرگ در انتظار قهرمان ایران؟

تهران- ایرنا- پرسولیس که در سال‌های اخیر یکه‌تاز فوتبال ایران بوده، حالا در آستانه فروپاشی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران علی‌رغم قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم، روزهای پر التهابی را دنبال می‌کند.

بعد از جدایی اوسمار ویرا، سرمربی این تیم، علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش سرخ‌پوشان نیز قرارداد خود را فسخ کرد و دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی نیز ۲ مهره تاثیرگذار این تیم راهی تراکتور تبریز شدند. از طرفی نیز با توجه به درخشش عبدالکریم حسن، مرد سال آسیا در سال ۲۰۱۸ در ترکیب پرسپولیس، این بازیکن نیز مشتریان دست به نقدی از قطر دارد که به نظر می‌رسد جدایی او نیز محتمل باشد.

مهدی لیموچی ستاره تیم فوتبال آلومینیوم اراک که از مدت‌ها پیش خبرهای مبنی بر حضور وی در جمع سرخ‌پوشان به گوش می‌رسید در چرخشی عجیب و در حالیکه در لیست سپاهان نبود، با عقد قراردادی راهی اصفهان شد و به طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رو پیوست.

پرسپولیس تا بدین لحظه تنها توانسته قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر و فرشاد فرجی را تمدید کند آن هم در شرایطی که طبق قانون جدید سازمان لیگ این باشگاه با توجه به اینکه این بازیکنان بالای 30سال سن دارند، تنها یک فصل قرارداد آنها را تمدید کرده و این بدین معنی‌ست که این باشگاه تابستان سال آینده نیز باید با این بازیکنان بر سر تمدید قرارداد توافق کند. از سوی دیگر چنانچه باشگاه پرسپولیس با گئورگی گولسیانی بر سر تمدید قرارداد نیز به تفاهم برسد تنها یک فصل می‌تواند قرارداد وی را تمدید کند و او نیز در شرایط مشابه همانند ۴ بازیکن قبلی قرار دارد.

تنها گزینه سرخ‌پوشان برای پیوستن به این تیم نیز تا بدین لحظه فرشاد احمدزاده است و با توجه به اینکه وی ۳۱ سال سن دارد او نیز تنها با قرارداد یک ساله می‌تواند به جمع سرخ‌پوشان ملحق شود. گزینه نهایی سرخ‌پوشان برای قفس توری این تیم محمدرضا اخباری‌ست که اون نیز بالای ۳۰ سال سن و او هم باید با سرخ‌پوشان قرارداد یک ساله ببندد. از طرفی نیز زمزمه‌های در مورد بازگشت بیرانوند وجود دارد که اگر چنین باشد او هم یک فصل دیگر با سرخ‌پوشان قرارداد خواهد داشت.

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان، یاسین سلمانی، محمد خدابنده‌لو، سعید صادقی ، سینا اسدبیگی، مسعود ریگی، میلاد سرلک و همچنین اوستون اورنوف ستاره ازبکستانی، بازیکنان مهم و تاثیرگذاری هستند که در پایان لیگ بیست و چهارم قرارداد آنها با سرخ‌پوشان به اتمام خواهد رسید.

با یک حساب سر انگشتی می‌توان فهمید سرخ‌پوشان در تابستان سال آینده، تقریبا یک مجموعه را از دست خواهند داد و اوضاع به مراتب خطرناک‌تر و بحرانی‌تری را نسبت به امسال پیش‌رو خواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha