محدودیت ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در بندرعباس اعلام شد

بندرعباس - ایرنا - سرپرست پلس راهور هرمزگان گفت: برای تسهیل در عبور و مرور عزاداران اباعبدالله حسین(ع)، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در سطح شهر بندرعباس طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اعمال می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان، سرهنگ کیوان دلیلی روز یکشنبه با تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، افزود: برای تسهیل رفت و آمد شهروندان و هیات‌های عزاداری در صبح تاسوعا در نوار ساحلی و زیرپرچم در بوستان غدیر بندرعباس، محدودیت توقف در ضلع جنوبی بلوار ساحلی از استخر چمران تا بلوار غدیر (زیرپرچم) از ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۵ تیرماه تا پایان مراسم اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: عصر تاسوعا نیز محدودیت رفت وآمد و توقف بعد از نماز مغرب، در ضلع شمالی بلوار روبروی امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس و باند شمالی از خیابان شهید تابدار به سمت امامزاده اعمال می‌شود.

سرپرست پلیس راهور هرمزگان اظهار کرد: محدودیت ترافیکی روز عاشورا نیز از ساعت ۶ صبح سه‌شنبه ۲۶ تیرماه تا پایان نمازظهر، در مسیرهای میدان امام، تقاطع شهیدمطهری تا میدان انقلاب و همچنین در مسیرهای مقابل بلوار امام خمینی (ره) از میدان شهدا تا میدان انقلاب و همه مسیرهای ورود به خیابان تا پایان مراسم عزاداری ظهر عاشورا انجام می‌شود.

سرهنگ دلیلی ادامه داد: همچنین صبح عاشورا از ساعت ۶ صبح از تقاطع قدس به سمت تقاطع مرادی و برق و بازار و مسیرهای منتهی به این خیابان‌ها رفت و آمد و توقف ممنوع است.

وی یادآور شد: شهروندان در صورت لزوم، از مسیرهای جایگزین در بلوار جمهوری و بلوار ساحلی برای رفت و آمد استفاده کنند.

مراسم شام غریبان نیز با حضور هیات‌های عزاداری به صورت متمرکز امسال در ضلع شمالی مسجد جامع بندرعباس برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha