۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85539178
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مقام سابق رژیم صهیونیستی: ادامه جنگ به معنای غرق‌ شدن در باتلاق غزه‌ است

تهران-ایرنا- یک مقام سابق وزارت جنگ رژیم اشغالگر، تداوم جنگ علیه غزه را به معنای غرق شدن در باتلاق غزه ارزیابی‌ کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی «معاریو»، ژنرال «عاموس گیلعاد» رئیس سابق واحد سیاسی- امنیتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به تاکید «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر برای ادامه جنگ تا پیروزی کامل بر مقاومت فلسطین گفت: تلاش برای رسیدن به پیروزی مطلق در این شرایط به معنای غرق شدن کامل در باتلاق غزه است.

وی، نخست وزیر رژیم اشغالگر را سردرگم و بی هدف ارزیابی و اضافه کرد: نتانیاهو هیچ طرحی برای دوران بعد از جنگ ارائه نمی دهد و برنامه‌هایش هدف مشخصی را دنبال نمی کند.

این مقام صهیونیست، نخست وزیر را مسئول شکست مذاکرات آتش بس با مقاومت فلسطین اعلام کرد و گفت: هربار، نتانیاهو با تعیین خط قرمزهای جدید، مانع توافق برای تبادل اسرا می شود.

به گزارش ایرنا، «خلیل الحیه» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس شنبه شب در سخنانی نتانیاهو را مسؤول شکست مذاکرات و عدم دستیابی به توافق دانست.

در همین راستا، خبرگزاری رویترز نیز شنبه شب به نقل از دو مقام مصری اعلام کرد که مذاکرات آتش‌بس غزه متوقف شده تا رژیم صهیونیستی جدیت خود را برای پیشبرد مذاکرات و دستیابی به توافق نشان دهد.

پیش از این معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین روز جمعه از بی‌نتیجه بودن مذاکرات دوحه به دلیل تعلل، کارشکنی و وقت‌کشی نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داده و تاکید کرده بود که تیم گفت‌وگو کننده نتانیاهو اختیاراتی از خود ندارد.

«محمد الهندی» اعلام کرد: مذاکرات دوحه بدون هیچ گونه نتیجه ای به پایان رسید.

وی افزود: اولویت نتانیاهو و کابینه او، تداوم جنگ در غزه است و بازگردانیدن اسیران برای او مهم نیست.

به گفته معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین، تیم گفت‌وگوکننده اسرائیلی تعلل می کند و به میانجی گران اعلام کرده که به سرزمین های اشغالی بازمی گردد تا پاسخ را بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha