تیم والیبال پیکان در بلاتکلیفی؛ از پرافتخارترین تیم آسیا خبری نیست

تهرنا- ایرنا- خودروسازان تهرانی وضعیت نامشخصی برای حضور در فصل آینده لیگ والیبال دارند و این در شرایطی‌ است که رقبای این تیم در حال جذب بازیکنان موردنظرشان هستند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، باشگاه پیکان به عنوان یکی از با سابقه‌ترین باشگاه‌های ایران روزهای بحرانی را پشت سر می‌گذارد. وضعیت ۲ تیم با سابقه این باشگاه در فوتبال و والیبال اصلاً ایده‌آل نیست. تیم فوتبال پیکان فصل گذشته راهی لیگ دسته اول شد و تیم والیبال این باشگاه که پرافتخارترین تیم ایران و آسیا محسوب می‌شود نیز بلاتکلیف است!

در شرایطی که در حال حاضر تیم‌های لیگ برتر والیبال همگی به دنبال جذب بازیکن هستند، کسی از سرنوشت تیم والیبال باشگاه پیکان اطلاعی ندارد. پیکانی‌ها در لیگ والیبال افتخارات زیادی دارند و فصل گذشته توانستند به عنوان سوم دست پیدا کنند، اما اوضاع برای فصل آینده این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد که در فصل آینده لیگ برتر والیبال، پیکانی‌ها کار خیلی دشواری پیش رو داشته باشند و باید دید پیمان اکبری در چنین شرایطی می‌تواند یک‌بار دیگر تیمش را به پلی‌آف لیگ برتر برساند یا خیر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha