هفت هزار وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه پرداخت شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیر صندوق امداد ولایت استان کرمانشاه گفت: بیش از هفت هزار فقره وام قرض‌الحسنه از محل صندوق امداد ولایت و هم‌افزایی بانکها در سال گذشته به مددجویان زیرپوشش کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) استان کرمانشاه پرداخت شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه غلامعلی عسگری گفت: بیش از هفت هزار فقره وام قرض الحسنه از محل صندوق امداد ولایت و هم افزایی بانک‌ها با ۱۲۹ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان اعتبار به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد کرمانشاه سال گذشته در قالب وام های حمایتی، فرهنگی، مسکن و اشتغال پرداخت شده است.

وی در ادامه افزود: تعداد چهار هزار و ۹۰۰ فقره وام صرفاً از محل صندوق امداد ولایت با اعتباری بیش از ۸۱ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان نیز با هدف رفع موانع موجود در سرفصل های فوق الذکر پرداخت شد که با تلاش کارشناسان مربوطه در کمترین زمان ممکن در اختیار مددجویان قرار گرفت.

عسگری اضافه کرد: تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی کیفی و مناسب در سال جاری با پرداخت هرچه بیشتر تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زیر پوشش حمایت خدمات خداپسندانه ای ارائه شود.

در استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه، بیش از ۵۰۰ هزار نفر در ۲ هزار و ۵۹۵ روستای داری سکنه و مابقی در مناطق شهری زندگی می کنند.

از این تعداد جمعیت حدود ۲۰۰ هزار نفر در قالب ۷۵ هزار خانوار از خدمات مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره می‌برند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha