۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85539353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در بوشهر: ویژگی‌ قیام عاشورا احیای اسلام در برابر انحراف است

بوشهر-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مبارزه با ظلم و ایستادگی مقابل مستکبران و احیای اسلام در برابر انحراف و تحریف، از آموزه‌ها و ویژگی‌های قیام عاشورای حسینی است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در آیین سوگواری محرم در بوشهر با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش اظهار کرد: الگوگیری از قیام عاشورای حسینی برای مقابله با ظلم و ستم یک ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی بیان کرد: نقطه‌های اشتراکی زیادی بین قیام امام حسین علیه‌السلام و نهضت حضرت مهدی موعود (عج) وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: در آن زمان چون انحراف زیادی در دین مبین اسلام شده بود و تحریف فراوانی رخ داد، امام حسین علیه‌السلام برای احیای دین ناب محمدی قیام عاشورا را انجام داد.

صفایی بوشهری ادامه داد: دشمنان اسلام در جهان امروز، دین اسلام را مورد ظلم و جفا و انحراف قرار دادند و بدون تردید قیام حضرت مهدی موعود (عج) در همین راستا محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید

۷۰ مبلغ به بقاع متبرک استان بوشهر اعزام شد

همایش شیرخوارگان حسینی در ۹۴ نقطه بوشهر برگزار شد

فیلم | برافراشته شدن پرچم عزای حضرت امام حسین (ع) در استان بوشهر

وی افزود: قیام امام عصر حضرت مهدی (عج) برای مبارزه با ظلم مستکبرین و احیای دین اسلام ناب محمدی (ص) است و با این قیام عدل و داد تمام جهان را فرا می‌گیرد.

صفایی بوشهری ادامه داد: شباهت دیگر قیام حضرت مهدی (عج) با عاشورا حسینی تحقق ایمان، تقوا و اخلاق شایسته سالاری است.

وی گفت: امام حسین علیه‌السلام با قیام عاشورا قصد داشت انسان‌ها را نجات و آنان را در مسیر کمال قرار دهد و بدون شک نهضت حضرت مهدی (عج) در همین راستا است.

صفایی بوشهری اظهار کرد: انقلاب اسلامی زمینه‌ساز آغاز قیام حضرت مهدی (عج) است و در این مسیر باید از عاشورای حسینی درس و آموزه‌های لازم فرا گرفته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha