اذعان مقام امنیتی سابق صهیونیست: جایگاه اسرائیل تضعیف و موقعیت ایران تقویت شده‌است

تهران- ایرنا- «گیورا ایلند» ژنرال سابق ارتش و مشاور پیشین امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن رد ادعای مقامات اسرائیل مبنی بر پیروزی کامل در غزه و مرز لبنان، اذعان کرد که جایگاه این رژیم تضعیف و موقعیت ایران به دلیل ائتلاف با روسیه و چین تقویت شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، ایلند امروز (سه شنبه) در این باره گفت: وضعیت در کرانه باختری، به سمت یک انتفاضه جدید پیش می رود.

مشاور اسبق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی افزود: انزوای بین المللی اسرائیل بیشتر شده است و از نظر نیروی نظامی و اقتصاد دچار مشکل شده ایم.

ایلند خاطرنشان کرد: باید در راستای تقویت موضعمان در سایر صحنه ها برای پایان دادن به جنگ در غزه تلاش کنیم.

این مقام سابق صهیونیست تأکید کرد: قبل از حمله هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته نمی دانستیم که جایگاه اسرائیل تضعیف و موقعیت ایران تقویت شده است.

مشاور امنیت داخلی پیشین رژیم صهیونیستی اذعان کرد: ایران با ایجاد ائتلاف با روسیه و چین، موقعیتش را تقویت کرده است.

ایلند در پایان تصریح کرد: در صورتی که به جنگ فرسایشی در شمال و جنوب ادامه دهیم، نمی توانیم با حلقه آتشی که ایران در اطراف ما ایجاد کرده است، مقابله کنیم.

انتقادها از سیاست های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر روز به روز بیشتر می شود. «بنی گانتس» رئیس حزب «اتحاد» رژیم صهیونیستی که اخیرا از کابینه جنگی این رژیم خارج شده است، امروز تأکید کرد نتانیاهو قصد نابودی اسرائیل را دارد.

گانتس با انتقاد شدید از نخست وزیر رژیم اشغالگر گفت: وی می خواهد اسرای اسرائیلی را آزاد کند اما از اقدام به ریسک سیاسی نگران است و دشمنان این واقعیت را می بینند.

رئیس حزب اتحاد رژیم صهیونیستی با اشاره به اصلاحات قضایی انجام شده توسط نتانیاهو با هدف افزایش اختیارات نخست وزیر، افزود: در اسرائیل کودتای قضایی روی داد و این امر باعث تضعیف اسرائیل شد. حماس نیز این نقطه ضعف را دید و توانست هر آنچه مدنظرش بود، انجام دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha