۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان کشف شد

قصرشیرین- ایرنا- مدیرکل گمرک پرویزخان از کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق شامل بنزین و گازوئیل در این گمرک مرزی خبر داد.

رضا قربانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان شامل بنزین و گازوئیل است که طی هفته گذشته با تلاش‌ها همکاران این اداره کل و پیگیری های همکاری نیروی انتظامی شهرستان کشف شد.

وی اظهار کرد: این میزان سوخت از ۲۲ کامیون عراقی و پنج دستگاه موتورسیکلت (گازوئیل و بنزین) کشف شده است.

مدیرکل گمرک پرویزخان گفت: متخلفان برای اعمال قانون به تعزیرات حکومتی و شرکت پخش فرآورده های نفتی جهت اعمال قانون معرفی شدند.

قربانی با بیان اینکه پرویزخان از مرزهای مهم و راهبردی کشور در حوزه مبادلات تجاری با کشور عراق است و هم اکنون روزانه ۲ هزار کامیون تجاری در آن تخلیه و بارگیری می شود گفت: با هوشیاری و تلاش کارکنان گمرک مرزی پرویزخان از ابتدای سال جاری تا کنون در مرز پرویزخان ۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شده و مقابله با سوداگرانی که سرمایه های کشور را هدر می دهند با جدیت تمام ادامه دارد.

به گزارش ایرنا؛ بیش از ۵۰۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق از ابتدای امسال تاکنون با اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه از قاچاقچیان سوخت در شهرستان قصرشیرین کشف و توقیف شده است.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha