۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۳
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85541674
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مقاومت فلسطین یک مقر فرماندهی نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

تهران- ایرنا- مقاومت اسلامی فلسطین در ادامه حمله به مواضع رژیم صهیونیستی، از هدف قرار دادن مقر فرماندهی لشکر رعیم ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که رزمندگان گردان‌های «المجاهدین» با مشارکت گردان‌های «الأنصار» مقر فرماندهی «رعیم» را با دو راکت ۱۰۷ هدف قرار دادند.

از سوی دیگر نیروهای شهید القاسم شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین اعلام کرد که با حملات راکتی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محوطه گذرگاه رفح را هدف قرار داده است.

گردان‌های شهدا الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح نیز اعلام کرد که با حملات راکتی نظامیان صهیونیست و تجهیزات جنگی آن‌ها را در ورودی گذرگاه رفح و محوطه آن هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که ۶۸۲ نظامی خود را در جنگ غزه از دست داده که ۳۲۶ نفر از آن ها در عملیات زمینی در نوار غزه کشته شده اند.

پس از گذشت بیش از ۲۸۵ روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha