استاندار آذربایجان غربی از طرح های نیمه‌تمام شاهین‌دژ بازدید کرد

مهاباد- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی به همراه هیاتی از طرح های نیمه تمام شاهین دژ واقع در شهر محمودآباد این شهرستان بازدید و نسبت به تکمیل هرچه سریع تر از پروژه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد صادق معتمدیان روز پنجشنبه به همراه جمعی از مدیران کل و معاونان خود با حضور میدانی آخرین وضعیت تعدادی از پروژه های درمانی و آموزشی را بررسی کرد.

بازید از پروژه های مرکز جامع سلامت شهر محمودآباد با پیشرفت فیزیکی ٨۰ درصدی و همچنین طرح احداث مدرسه ۹ کلاسه همین شهر با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار استاندار آذربایجان غربی در این سفر بود.

در جریان این بازدید استاندار آذربایجان غربی بر تامین اعتبار مورد نیاز جهت بهره برداری و تسریع در روند احداث این پروژه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار آذربایجان غربی در دومین سفر خود به شهر شاهین دژ ضمن بازدید از شهرک صنعتی، کارخانه صنایع تبدیلی، روند ساخت مدارس، سالن ورزشی و سایت نهضت مسکن ملی را بررسی خواهد کرد.

همچنین جلسه جمع بندی روند اجرایی طرح های دور اول سفر در قالب جلسه شورای برنامه ریزی با محوریت این شهرستان در بعداز ظهر امروز برگزار خواهد شد.

شاهین دژ با ۹۸ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و یکی از شهرهای کم برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha