۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبر: 85542001
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازیکن تیم هندبال جوانان: امیدوارم مقتدرانه سهمیه جهانی را کسب کنیم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم ملی هندبال گفت: امیدوارم بتوانیم با برتری بر رقبای قدرتمند خود در دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا مقتدرانه صاحب سهمیه جهانی شویم و دست پر به کشور بازگردیم.

امیرمحمد پورقاسمی ملی پوش قزوینی تیم هندبال جوانان کشورمان که در رقابت های قهرمانی آسیا در اردن همراه با ملی پوشان کشورمان موفق شد در بازی با چین و کویت بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد، در گفت و گو با ایرنا درخصوص موفقیت تیم و هندبالیست های جوان در رقابت های آسیایی اردن اظهار داشت: حضور ما در دور دوم رقابت های آسیایی اردن و پیروزی برابر دو تیم قدرتمند چین و کویت قطعا بدون حمایت فدراسیون و اردوهایی عالی که برای ما قبل از اعزام به رقابت های آسیایی اردن تدارک دیده شده بود میسر نبود.

وی افزود: قبل از هرچیز باید تشکر ویژه ای از رییس و مسئولین فدراسیون داشته باشم که قبل از اعزام به رقابت های آسیایی اردن برای ما اردوهای تدارکاتی ایده ال و عالی در ایران، گرجستان و ترکیه برگزار کردند همینطور دو بازی تدارکاتی عالی با تیم ملی هندبال بزرگسالان برای ما تدارک دیدند. مطمئنا همین تدارکات خوبی که برای حضور در مسابقات آسیایی اردن داشتیم باعث شد تا بتوانیم در دور اول مسابقات قهرمانی آسیا در اردن قدرتمند درزمین مسابقه حاضر شده و با برتری مقابل تیم های قدرتمند چین و کویت به عنوان صدرنشین راهی دور دوم شویم.

پورقاسمی ادامه داد: اگر چه بازی با چینی ها هم سختی خودش را داشت.ولی بازی با کویتی ها کههمیشه جزو مدعیان قهرمانی در آسیا هستند، برای ما از اهمیت و حساسیت ویژه تری برخوردار بود.جو سنگینی بر بازی ما با کویتی ها حاکم بود. از داوری گرفته تا حاشیه های زمین مسابقه و همه و همه دست به دست هم داد تا جووفشار سنگینی بر ما وارد شود. اما خداراشکر توانستیم با مدیریت بسیار خوبی که کادرفنی و خود بچه ها بر بازی داشتند، حواشی که کویتی ها می خواستند بوجود بیاورند را کنترل کرده و نگذاریم آنها با این فضاسازی نتیجه بازی را به سود خود تغییر دهند.

خط زن تیم هندبال جوانان درخصوص مشکلات و حواشی که کویتی ها برای تیم ایجاد کردند، یادآور شد: بازیکن کویت حقیقتا از ابتدای بازی پرخاشگر بود و دنبال این بود که با ایجاد درگیری اعصاب و روان بازیکنان ما خصوصا من را بهم بریزد. خودتان هم شاهدید که در ۳۰ ثانیه پایانی بازی در خطا و برخورد طبیعی که در حین انجام بازی بین من و او ایجاد شد، ضربه شدیدی با پا به سینه من وارد کرد که خداراشکر این صحنه از دید داوران بازی دور نماند و باعث شد که ابتدا او کارت قرمز گرفته و بعد با تکرار این حواشی با گرفتن کارت آبیاز زمین مسابقه اخراج شده و از بازی بعدی محروم شد. نهایتا جوسازی کویتی و حاشیه هایی که آنها نیت داشتند برای ما ایجاد کنند، جواب عکس داد و به ضرر خودشان تمام شد.

پورقاسمی در پایان به بازی هایی که قرار است با تیم های ملی عربستان، عمان و ژاپن در دور دوم داشته باشند گفت: امیدوارم بتوانیم با برتری بر رقبای قدرتمند خود در دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا مقتدرانه صاحب سهمیه جهانی شویم و دست پر به کشور بازگردیم. هرچند تمامی تیم ها در این دوره از مسابقات با آمادگی کامل آمدند و هیچ تیمی را نمی توان دست کم گرفت. از نظر روحی و آمادگی در بهترین شرایط قرار داریم و مهیا هستیم تا با پیروزی برابر رقبا دل مردم و خانواده هندبال ایران را شاد کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha