۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85542147
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقص فنی هواپیما موجب لغو پرواز ایلام - تهران شرکت آسمان شد

ایلام - ایرنا - مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پرواز ایلام - تهران شرکت هواپیمایی آسمان به دلیل نقص فنی هواپیمای این شرکت خبر داد.

"وحید فروغی زاده" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان صبح امروز به علت نقص فنی در چرخ هواپیما در هنگام ورود به پارکینگ (APRON) زمین گیر شد و نتوانست مسافران را از ایلام به مقصد تهران جابجا کند.

وی افزود: پرواز شماره ۸۴۱ شرکت هواپیمایی آسمان قرار بود ساعت هشت صبح انجام شود که باتوجه به بروز نقص فنی، به ساعت ۱۵ بعداز ظهر امروز تغییر یافت.

فروغی زاده یادآور شد: هرچند برای تعمیر قطعه معیوب و جایگزینی آن با یک قطعه سالم انجام شد اما به منظور حفظ ایمنی و سلامت مسافران و انجام تدابیر ایمنی، پرواز این هواپیما به طور کامل لغو شد.

وی ادامه داد: مسافران پیش از مراجعه به فرودگاه برای اطلاع از انجام پروازها با سامانه‌های ۶۸۰۰ و ۱۹۹ تماس بگیرند.

- مدیر فرودگاه شهدای ایلام ابراز کرد: سایر پروازهای امروز شرکت های هواپیمایی ماهان و ایران ایر طبق برنامه از فرودگاه شهدای ایلام به مقصد تهران انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر شرکت های هواپیمایی ماهان، ایران ایر(هما)، آسمان و قشم ایر در مسیر ایلام- تهران با ۱۸ سورتی و زاگرس با ۶ سورتی در خط پروازی ایلام - مشهد در استان ایلام فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha