۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85542221
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در اندیمشک توقیف شد

 دزفول- ایرنا- فرمانده انتظامی استان گفت: خودروهای حامل بار قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۴۵۰میلیون ریال در شهرستان اندیمشک توقیف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی روز پنجشنبه اعلام کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی پل زال شهرستان اندیمشک حین کنترل دقیق خودروهای عبوری در محورهای ارتباطی به سه دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق مشکوک شدند و آنها را توقیف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی به عمل آمده از خودروهای توقیفی، یک هزار و ۷۷۶ دستگاه انواع لوازم خانگی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۲۰ میلیارد و ۴۵۰میلیون ریال برآورد کردند که در این ارتباط سه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قانونی معرفی شد.

به گزارش ایرنا، اواخر اردیبهشت امسال نیز ماموران ایستگاه ایست و بازرسی پل زال اندیمشک با اشراف اطلاعاتی پس از کنترل محورهای ارتباطی یک دستگاه آریسان و ۲ دستگاه خودروی سواری شوتی حامل بار قاچاق را شناسایی و توقیف کردند که از این خودورها ۲۷ دستگاه تلویزیون ۵۵ اینچ و ۳۲ اینچ همچنین تعداد زیادی لوازم آشپزخانه فاقد مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha