امام جمعه مهاباد: عملی شدن وعده‌های انتخاباتی رییس جمهور منتخب خواسته مردم است

مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد گفت: مردم نظارگر مناظره‌های انتخابات بود و اکنون انتظار دارند، وعده‌های انتخاباتی رییس جمهور منتخب عملی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: مردم ایران اسلامی در ۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری با شکوه و پرشور مشارکت داشتند و اکنون انتظار دارند وعده های رییس جمهور منتخب به‌ویژه در بخش اقوام و مذاهب عملی شود.

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی از بصیرت و آگاهی زیادی برخوردار هستند و در روزهای مهم و سرنوشت ساز با حضور خود توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.

امام جمعه مهاباد در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به لزوم غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت: این ایام می تواند زمان بسیار مناسبی برای مهارت آموزی دانش‌آموزان باشد، تا برای آینده خود حرفه و هنر خاصی فرا گیرند.

وی از خانواده ها خواست در این ایام از بیکاری فرزندان خود جلوگیری کنند و آنها را برای یادگیری شغلی حتی اگر درآمدی هم نداشته باشد، به بیرون از محیط خانه بفرستند و به آنان توصیه کنند در این ایام بیشتر به مطالعه بپردازند.

ماموستا امامی افزود: افراد از مشغول شدن بی هدف در فضای مجازی خودداری کنند، برخی فیلم‌ها و تصاویر که در این فضا به نادرست آپلود شده، نباید رویت و به دیگران انتقال داده شود.

وی اضافه کرد: برخی از پدر و مادرها در طول شبانه روز چندین ساعت در فضای مجازی فعال هستند و انتظار دارند که فرزندان خودشان معتاد به فضای مجازی و بازی ‌های موبایلی و کامپیوتری نشوند و در عمل چنین چیزی ممکن نیست.

وی افزود: این اعتیاد به فضای مجازی به اندازه ای شدت پیدا کرده است که برخی کارمندان، در سر کار هم به جای خدمات رسانی به مردم و حل مشکلات آنان سرگرم بازی و کلیک کردن برنامه‌های فضای مجازی شدند.

به گزارش ایرنا، نماز جمعه مهاباد در مسجد جامع این شهر که به «مزگه‌وت سوور»، مشهور است، اقامه می‌شود این مسجد یکی از قدیمی‌ترین مسجد این شهرستان و از زیباترین آثار معماری دوره صفوی در شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود که در سال ۱۳۴۸ با شمارهٔ ثبت ۸۸۲ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان ‌غربی واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha