۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85542685
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکی از قاتلان حادثه سقز به هلاکت رسید

۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبر: 85542685
یکی از قاتلان حادثه سقز به هلاکت رسید

سنندج-ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: یکی از قاتلان مسلح فراری حادثه روز گذشته در این شهر که منجر به کشته شدن سه نفر از شهروندان این شهر شده بود، به هلاکت رسید.

جعفر توان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در پیگیری قانونی برای دستگیری عاملان قتل مسلحانه شیخ آزاد شهابی و۲ نفر از دراویش در سقز، یکی از قاتلین بنام «ر-ن» اهل روستای کوپیچ بانه را شناسایی کردند که در جریان درگیری به هلاکت رسید.

وی افزود: همچنان که در دوربین های مدار بسته و فیلم منتشر شده از این حادثه مشاهده شده، سه نفر اقدام به حمله مسلحانه در محله تپه مالان سقز کردند که یک نفر از این قاتلان به هلاکت رسید و ۲ نفر دیگر هم شناسایی شده و تحت رصد نیروهای اطلاعاتی و امنیتی استان کردستان و شهرستان سقز هستند.

ساعت حدود یک بامداد روز پنجشنبه ۲۸ تیر سال جاری در محله تپه مالان سقز و در خانقاه شیخ آزاد شهابی حمله مسلحانه ای انجام گرفت.

در نتیجه این حمله مسلحانه ۲ نفر از دراویش این خانقاه در محل جان باختند و شیخ آزاد شهابی هم زخمی و به بیمارستان سقز منتقل شد.

تیم متخصص جراحی به سرعت وارد عمل شد ولی متاسفانه شیخ آزاد شهابی هم ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد دیروز در اتاق عمل جان خود را از دست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha