نام‌نویسی دانش‌بنیان‌ها برای حضور در نمایشگاه سلامت آسیا آغاز شد

تهران- ایرنا- نام‌نویسی شرکت های دانش بنیان برای حضور در پاویون بیست‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی سلامت آسیا (Health Asia ۲۰۲۴) پاکستان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی آغاز شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی سلامت آسیا (Health Asia ۲۰۲۴) از ۲۶ تا ۲۸ مهر ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر کراچی (پاکستان) برگزار می‌شود.

این نمایشگاه، تنها رویداد حوزه سلامت پاکستان است که تأییدیه انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی پاریس را کسب کرده است.

تجهیزات بیمارستانی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات تشخیص و آزمایشگاهی، تجهیزات پزشکی و ابزارهای جراحی، مبلمان بیمارستانی، وسایل یکبار مصرف پزشکی، محصولات نهایی دارویی، داروها و مواد شیمیایی، آزمایشگاه‌ها و مراکز تشخیصی، بیمه سلامت، گردشگری سلامت، پروتزها و ارتوپدی از جمله محورهای اصلی این نمایشگاه است.

نام‌نویسی دانش‌بنیان‌ها برای حضور در نمایشگاه سلامت آسیا آغاز شد

شرکت‌های متقاضی حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۶۱۴۶۶ داخلی ۱۰۷ (تجارت هوشمند هیراد) تماس حاصل کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha