۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85544225
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

برخورد ویژه گروه‌های ضربت پلیس راهور با یک تخلف خاص

تهران بزرگ - ایرنا - معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره برخورد با تخلفات مربوط به پلاک وسایل نقلیه گفت: پلیس راهور پایتخت غیر از برخورد با سایر تخلفات، توسط گروه‌های ضربت به شکل ویژه با یک تخلف خاص (پوشش و دستکاری پلاک) برخورد می‌کند و این گروه‌ها فقط مختص به برخورد با آن تخلف هستند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ احسان مومنی روز یکشنبه در خصوص رفع اثر پوشش پلاک موتورسیکلت‌ها در شهر تهران، تاکید کرد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به همراه شهرداری پایتخت، پلاک موتورسیکلت‌هایی که کنار معابر و در پیاده‌روها پارک هستند و به هر طریقی مانند طلق، زنجیر، ماسک و زنجیر پوشش داده شده‌اند را در همان محل رفع اثر و آشکارسازی می‌کنند تا پلاک خوانا و قابل رویت باشد.

به گفته وی، مامورین نسبت به اعمال قانون این موتورسیکلت ها اقدام لازم و قانونی را انجام می‌دهند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: برابر آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، هر وسیله نقلیه‌ای که در سطح معابر تردد می‌کند باید پلاک خوانا بر روی آن نصب شده باشد.

سرهنگ مومنی تاکید کرد: یکی از تخلفاتی که همیشه پلیس با آن برخورد دارد بحث پوشش، تخلفات و دستکاری پلاک است؛ تصمیم گرفته شد که در تقویم عملیاتی امسال با برنامه ریزی صورت گرفته در زمانی مشخص و متناسب با وضعیت جامعه و شهر با تخلفات پلاک به صورت جد برخورد شود.

وی افزود: در سه ماهه اول امسال با ۱۰۵ هزار تخلف پلاک موتورسیکلت در شهر تهران یعنی روزانه با یک هزار دستگاه موتورسیکلت متخلف برخورد شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از شنبه گذشته با تخلف پوشش پلاک ۷ هزار موتورسیکلت یعنی روزانه یک هزار و ۷۵۰ موتورسیکلت (دو برابر روزهای دیگر) برخورد ویژه شده است.

سرهنگ مومنی اضافه کرد: در هفته ای که پشت سر گذاشتیم بحث برخورد با تخلفات پلاک وسایل نقلیه از جمله دستکاری و پوشش و هر موضوعی را که به پلاک مربوط می‌شود داشتیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha