۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۰۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85544981
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت‌های دوومیدانی جوانان کشور با قهرمانی بوشهر در سنندج پایان یافت

سنندج- ایرنا- رقابت های دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور شامگاه یکشنبه با برتری تیم بوشهر در سنندج به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، ۲۵۰ دونده به نمایندگی از ۳۱ استان کشور در بخش آقایان این دوره از رقابت ها حضور داشتند و در مواد مختلف رشته دوومیدانی به مدت ۲ روز در پیست دوومیدانی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سنندج رقابت کردند.

در پایان این رقابت‌ها در مواد مختلف، دوندگان تیم بوشهر توانستند با کسب چهار نشان طلا و یک نشان برنز، عنوان قهرمانی را بدست آورند.

تیم همدان هم با بدست آوردن سه نشان طلا، چهار نقره و یک نشان برنز، جایگاه نایب قهرمانی را از آن خود کرد و دوندگان تیم کهگیلویه و بویراحمد نیز با سه نشان طلا و یک نشان نقره در رده سوم این مسابقات جای گرفتند.

تیم دوومیدانی استان کردستان میزبان این دوره از مسابقات با ۲ نشان طلا، ۲ نقره و ۲ برنز جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد.

تیم کردستان در روز دوم در ماده ۲۰۰ متر یک طلا، در ماده ۱۰۰۰۰ متر پیاده روی یک نقره و یک نشان برنز و در ماده ۴ *۴۰۰ متر نیز یک نشان برنز را بدست آورد.

لازم به ذکر است، احسان حدادی رئیس فدراسیون دوومیدانی از نزدیک مسابقات را پیگیری کرد و امروز هم دیداری با استاندار کردستان داشت.

در آیین اختتامیه این مسابقات از سوی رییس فدراسیون دو و میدانی از «آمنه غلام ویسی» مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، «داریوش مهدوی» رییس دو و میدانی استان و «میلاد سیار» از قهرمانان صاحب عنوان این رشته و مسئول برگزاری این مسابقات تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha