۲ عضو هیات‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در رده یک درصد برتر نخبگان علمی جهان قرار گرفتند

بوشهر- ایرنا- معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سینا دوبرادران و بهمن رماوندی از اعضای هیات‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در رده یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، «سید محمدهادی امامت» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:بر اساس آخرین به‌روزرسانی پایگاه شاخص‌های اساسی علم (ESI) متعلق به شرکت «Clarivate Analytics» در جولای ۲۰۲۴، «سینا دوبرادران» و «بهمن رماوندی» اعضای هیات‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در رشته مهندسی بهداشت محیط در رده یک درصد برتر دانشمندان جهان قرار گرفتند.

وی افزود: این پایگاه هر ۲ ماه یک‌بار پژوهشگران و مؤسسات یک درصد برتر جهان را بر اساس شاخص استناد در یک بازه زمانی ۱۰ ساله معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید

عضو هیات علمی دانشگاه بوشهر سردبیر بخش خاورمیانه مجله فلوراید شد

دو پژوهشگر بوشهری در بین ۲ درصد برتر دانشمندان جهان

۲ عضو پژوهشکده علوم زیست پزشکی بوشهر عنوان برتر صیانت از خلیج فارس را کسب کردند

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این ۲ استاد برجسته دانشگاه پیش‌ از این نیز در فهرست دانشمندان ۲ درصد برتر جهان که در سال ۲۰۲۳ بر اساس داده‌های پایگاه «اسکوپوس» و توسط دانشگاه استنفورد آمریکا منتشر شد، قرار گرفته بودند.

در سال ۱۴۰۲، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری بر اساس آیین‌نامه سرآمدان علمی، تعداد ۱۱۰ نفر از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های کشور که دارای دستاوردهای پژوهشی برتر در سال ۱۴۰۲ بودند را به‌عنوان سرآمدان علمی برگزید که نام سینا دوبرادران از اعضای هیات‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در میان این ۱۱۰ نفر به چشم می‌خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha