۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۲۹
کد خبرنگار: 985
کد خبر: 85545928
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 کارمند یکی از اداره‌های مشگین‌شهر به جرم دریافت رشوه بازداشت شد

اردبیل_ایرنا _ دادستان عمومی و انقلاب  مشگین شهر از بازداشت یکی از کارمندان در این شهرستان به اتهام تخلف مالی و اخذ رشوه خبر داد.

به گزارش ایرنا از دادگستری مشگین شهر، بابک نونهال روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: متهم با سوء استفاده از موقعیت شغلی و داشتن برخی اختیارات قانونی مرتبط با مراکز تولیدی و کارخانه ها از آنها مبالغی را دریافت می کرد.

وی افزود: کارمند خاطی در مرحله اول مبالغ درخواستی را از صاحب شرکت، بخشی از آن را از طریق واریز به حساب و بخشی دیگر را نیز به صورت نقدی مطالبه می کرد.

نونهال اضافه کرد: با هماهنگی های انجام شده متهم حین ارتکاب جرم و دریافت رشوه توسط پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی دستگیر و وجوه دریافتی کشف و ضبط شد.

دادستان مشگین شهر خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده قضائی و تفهیم اتهام با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شد.

نونهال افزود: با توجه به کشف تعدادی سکه تمام بهار آزادی از متهم، تحقیقات تکمیلی برای بررسی زوایای دیگر پرونده در حال انجام است.

دادستان عمومی وانقلاب مشگین شهر در پایان تصریح کرد: برخورد دستگاه قضائی با هرگونه فساد بویژه فساد دستگاه های دولتی سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha