پاریس ۲۰۲۴ و نکاتی برای تماشاگران

تهران- ایرنا- مسوولان برگزاری بازی‌های المپیک پاریس توصیه‌های خاصی برای تماشاگران در زمان برگزاری دیدار افتتاحیه داشتند.

به گزارش ایرنا، چند روز دیگر به مراسم افتتاحیه پاریس ۲۰۲۴ باقی مانده است و هیجان برای برگزاری اولین مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک در خارج از یک استادیوم در حال افزایش است. قرار است یک رویداد دیدنی باشد، ورزشکاران با قایق در امتداد رود سن رژه می‌روند و پایتخت فرانسه را به یک صحنه بزرگ تبدیل می‌کنند.

تارنمای خبری اینساید د گیمز نوشت: آماده‌سازی نهایی در حال انجام است تا اطمینان حاصل شود که هواداران هنگام بازدید از پایتخت فرانسه به همان اندازه که آماده هستند احساس راحتی داشته باشند. هیات برگزارکننده بازی‌ها با هدف تضمین تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در پاریس ۲۰۲۴ از مجموعه‌ای از نکاتی که بازدیدکنندگان هنگام برنامه‌ریزی سفر خود باید در نظر بگیرند، رونمایی کرده است.

قبل از شروع، مهم است به یاد داشته باشید که سه برنامه ضروری برای همه تماشاگرانی که مشتاق تماشای اوج ورزش هستند وجود دارد. البته این نکات در همه دستگاه‌ها موجود است. آنها بلیت‌های پاریس ۲۰۲۴، المپیک ۲۰۲۴ پاریس و حمل و نقل عمومی پاریس ۲۰۲۴ می‌باشند. راهنمای تماشاگران برای هر ورزش و مکان را فراموش نکنید که می‌توانید در اینجا مراجعه کنید.

تا همین الان به خاطر داشته باشید

وارد اپلیکیشن بلیت پاریس ۲۰۲۴ شوید و نام تماشاگر را برای هر بلیت وارد کنید. این مرحله بسیار مهم است، زیرا بلیت‌ها قابل چاپ نیست ولی برای ورود به مکان‌های رویداد لازم است. هر بلیت دارای یک کد QR خاص است که اندکی قبل از رویداد در دسترس خواهد بود و می‌توان به صورت آفلاین به آن دسترسی داشت. اگر برای دوستان یا خانواده بلیت خریداری کرده‌اید، آنها را ۴۸ ساعت قبل از شروع جلسه انتقال دهید، زیرا همه بلیت‌ها به نام خریدار پیوند دارند. برنامه رسمی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را در دستگاه خود دانلود کنید و مطمئن شوید که تمام اطلاعات مربوطه، از جمله راهنمای تماشاگران، ایمیل‌ها و وب‌سایت رسمی پاریس ۲۰۲۴ را مرور می‌کنید.

قبل از مراسم

سفر خود را طوری برنامه‌ریزی کنید که تقریباً یک ساعت و ۳۰ دقیقه یا حتی ۲ ساعت قبل از شروع رویداد رزرو شده برسید. اکیداً توصیه می‌شود که همه طرفداران وسایل حمل و نقل پایدار را انتخاب کنند و بلیت‌های حمل و نقل خود را از قبل خریداری کنند تا از ایجاد مزاحمت جلوگیری کنند. برنامه حمل و نقل عمومی پاریس ۲۰۲۴ اطلاعاتی در مورد تمام وسایل حمل و نقل موجود در شهر ارائه می‌دهد.

هنگام پرداخت در محل مراقب باشید. کیوسک‌های غذا و نوشیدنی و فروشگاه‌های رسمی پرداخت‌ها را با کارت‌های اعتباری/دبیت Visa، پرداخت‌های موبایلی و پول نقد پذیرش دارند. برای کسانی که ویزا کارت ندارند، کیوسک‌هایی در همه مکان‌ها برای خرید کارت‌های پیش‌پرداخت ویزا وجود خواهد داشت و اپلیکیشن Visa Go به کاربران این امکان را می‌دهد که پول را روی یک کارت اعتباری Visa مجازی بارگیری کنند.

هیچ کمد مخصوص نگهداری لوازم تماشاگران در سالن‌ها وجود نخواهد داشت و اقلام ممنوعه در خروجی مسترد نمی‌شوند. فهرستی از اقلام ممنوعه را می‌توان در همه راهنمای تماشاگران یافت و از قبل به همه دارندگان بلیت از طریق ایمیل برای جلوگیری از سوء تفاهم در ورودی سالن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اقلام مجاز: بطری آب (فلزی یا پلاستیکی، تا ۷۵ سی سی)، چترهای کوچک تاشو، کالسکه کودک، باتری‌های خارجی برای تلفن همراه، ضد آفتاب (اسپری یا پمپ)، از جمله وسایل حرکتی شخصی برای افراد دارای معلولیت، پرچم کشورهای شرکت کننده.

اقلام ممنوعه: کلاه ایمنی (موتورسیکلت و دوچرخه)، چمدان و کیف با گنجایش بیش از ۲۵ لیتر، چترهای بزرگ مانند چتر گلف، وسایل حمل و نقل شخصی و باتری‌های مرتبط، مشروبات الکلی و غیره.

پس از ورود به محل برگزاری

برای لذت بردن از رویدادهای رزرو شده، کد QR را با استفاده از برنامه بلیت پاریس ۲۰۲۴ نشان دهید. برنامه المپیک ۲۰۲۴ پاریس دارای یک نقشه تعاملی از هر مکان است که مکان‌های غذا و نوشیدنی، فروشگاه‌های رسمی و موارد دیگر را نشان می‌دهد. قبل از شروع رویدادهای ورزشی، فعالیت‌ها و اجراهایی هم در فضای باز و هم در فضای سرپوشیده وجود خواهد داشت. در صورت بروز هرگونه تغییر پیش بینی نشده که بر شروع جلسه تأثیر بگذارد به دارندگان بلیت بلافاصله از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha