۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
کد خبر: 85546522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ژاپن ۴ اسرائیلی را تحریم کرد

۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
کد خبر: 85546522
ژاپن ۴ اسرائیلی را تحریم کرد

تهران– ایرنا– ژاپن، چهار شهرک‌نشین صهیونیستی را به علت خشونت علیه فلسطینیان تحریم کرد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز روز سه شنبه از مبدا توکیو با انتشار این خبر به نقل از سخنگوی دولت ژاپن نوشت : توکیو تحریم‌هایی علیه چهار شهرک‌نشین اسرائیلی به علت خشونت علیه فلسطینیان در کرانه باختری اعمال کرد.

یوشیماسا هایاشی (Yoshimasa Hayashi) سخنگوی دولت ژاپن گفت: اقدامات خشونت‌آمیز برخی از شهرک‌نشینان (صهیونیستی) در کرانه باختری از اکتبر سال گذشته بشدت افزایش یافته است.

سخنگوی دولت ژاپن افزود: در چنین وضعیتی و با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط کشورهای گروه ۷ و سایرین، توکیو تصمیم گرفت دارایی‌های چهار شهرک‌نشین اسرائیلی را که در اقدامات خشونت‌آمیز (علیه فلسطینیان) دست داشتند، به منظور مسدود شدن معرفی کند.

وی گفت: ژاپن به طور پیوسته اقدامات در زمینه مسدود کردن دارایی‌ها را اجرا خواهد کرد و قاطعانه از اسرائیل می‌خواهد تا فعالیت‌های شهرک‌سازی را به طور کامل متوقف کند.

بنابراین گزارش، انگلیس، آمریکا و کانادا برخی از شهرک‌نشینان صهیونیستی را در پاسخ به اقدامات خشونت‌آمیز که پس از واقعه هفت اکتبر و آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه شدت گرفت، تحریم کرده اند.

به گزارش ایرنا، جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در حالی ادامه دارد که بر اساس آخرین آمار اعلام شده، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۹ هزار و ۶ شهروند فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیده و ۸۹ هزار و ۸۱۸ نفر نیز مجروح شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha