۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85546632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴ حلقه چاه جدید در ۱۰ ماه اخیر به ظرفیت تامین آب اسلامشهر افزوده شده است

اسلامشهر - ایرنا - مدیر عامل شرکت آبفای جنوب غرب استان تهران گفت: ۱۴ حلقه چاه جدید در ۱۰ ماه اخیر به ظرفیت تامین آب اسلامشهر افزوده شده که همین امر باعث شده تا امروز مشکلی در تامین آب شرب این شهرستان نداشته باشیم.

به گزارش ایرنا ، ابراهیم یزدیان با اشاره به اجرای طرح های مختلف آب و فاضلاب توسط این شرکت روز سه شنبه اظهار داشت: حفر و بهره برداری از چاه های جدید با موانع و سختی های فراوانی مواجه بود که با حمایتهای فرماندار شهرستان و همراهی سایر مسئولان اجرایی شد.

وی همچنین به اقدامات انجام شده جهت بهبود آبرسانی به ساکنان واوان نیز اشاره کرد و گفت: ۵مورد از چاههای جدید حفر شده به این منطقه اختصاص دارد. همچنین با اصلاح ایستگاه پمپاژ مرکزی واوان معضل افت فشار آب در این منطقه بویژه در محلات امام زاده عیسی(ع)، فرهنگیان و... به حداقل رسیده است.

یزدیان با بیان اینکه وقوع دو حادثه شکستگی خطوط انتقال آب به دلیل حفاری در ماه گذشته باعث افت فشار چند ساعته آب در واوان شد، ادامه داد: به جزء این دو حادثه روند آبرسانی به مردم بدون مشکل انجام شده، همچنین در برخی مجتمع ها نیز نقص در تجهیزات داخلی این مجتمع ها از جمله عدم استفاده صحیح از پمپ و مخزن اختلالاتی را ایجاد کرده بود که با حضور کارشناسان فنی آبفا این موارد نیز برطرف شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تکمیل خط انتقال آب از مخزن گلدسته به اسلامشهر و تکمیل مخزن ۵ هزار مترمکعبی واوان آبرسانی به مردم در این شهرستان را به مراتب بهبود خواهد داد، افزود: در این ایام اوج مصرف نیازمند همراهی بیش از پیش مردم با مصرف بهینه آب هستیم و امیدواریم با اعمال مدیریت مصرف آب در منازل، ادارات، واحدهای صنفی و تولیدی شاهد تداوم پایداری آب در شبکه شهرستان اسلامشهر باشیم.

قدردانی فرماندار اسلامشهر از تلاش شبانه روزی مجموعه آبفا برای تامین آب شرب شهرستان

۱۴ حلقه چاه جدید در ۱۰ ماه اخیر به ظرفیت تامین آب اسلامشهر افزوده شده است

فرماندار اسلامشهر با حضور در ستاد آب و فاضلاب جنوب غرب استان تهران از تلاش شبانه روزی مدیریت و کارکنان این مجموعه برای تامین آب شرب شهرستان قدردانی کرد.

حسین حبیبی در سخنانی در جمع مدیران این شرکت با اشاره به نگاه ویژه دولت شهید جمهور آیت الله رئیسی به رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب اظهار داشت: بهره برداری از ۱۴حلقه چاه جدید در شهرستان که با اعتبارات سفر رئیس جمهور انجام شد نقش موثری در تامین آب شرب اسلامشهر داشته است.

وی همچنین با اشاره به متوقف شدن روند احداث خط انتقال آب از مخزن گلدسته به اسلامشهر علیرغم پیشرفت ۹۰درصدی آن به دلیل عدم تفاهم آبفا با شرکت راه آهن گفت:از تمام ظرفیتها برای ایجاد تفاهم فی مابین آبفا و راه آهن استفاده خواهیم کرد تا این ظرفیت مهم نیز برای تامین آب شرب اسلامشهر در دسترس مدیریت آبفا قرار گیرد.

فرماندار اسلامشهر همچنین با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب توسط مردم به هشدارهای هواشناسی و وزارت نیرو درخصوص تداوم و ماندگاری گرمای هوا در دو هفته پیش رو و افزایش مصرف آب و برق در اکثر استانها افزود: در کنار تلاش های مجموعه آبفا جهت مدیریت در تامین و توزیع مناسب آب، مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت آب توسط مردم نیز می تواند در جلوگیری از افت فشار و یا قطعی آب شرب کمک شایانی کند.

اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha