تبدیل ۵۵ درصد شبکه برق سیمی غرب مازندران به کابل خودنگهدار +فیلم

نوشهر- ایرنا- مدیرعامل توزیع برق غرب مازندران گفت: ۵۵ درصد از شبکه برق غرب مازندران از نوع سیمی به کابل خودنگهدار ارتقا یافته که موجب کاهش تلفات برق، افزایش ایمنی و کاهش سرقت سیم‌های برق می‌شود.

مصطفی بابایی روز سه‌شنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیر امور توزیع برق شهرستان رامسر به خبرنگار ایرنا گفت: طی ۲ سال گذشته با همت نیروهای توانمند این مجموعه و مشارکت دهیاری‌ها و شهرداری‌ها اقدامات زیرساختی قابل توجهی در زمینه اصلاح، بهینه‌سازی و توسعه شبکه برق در شهرهای غرب مازندران به ویژه رامسر، تنکابن و عباس‌ انجام شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: طی ۲ سال گذشته توسعه و بهسازی شبکه برق غرب استان با ۲۲ درصد رشد، از ۳۳ درصد به ۵۵ درصد رسید و چنانچه همراهی‌ها و مشارکت‌های فعلی در این زمینه ادامه یابد در مدت زمان ۳ سال تمامی شبکه برق مازندران از سیمی به خودنگهدار تبدیل خواهد شد.

وی بهسازی شبکه برق از نوع سیمی به کابل خودنگهدار را موجب پایداری شبکه برق، خدمت‌رسانی مطلوب به مشترکان، افزایش ضریب ایمنی و کاهش سرقت شبکه دانست و افزود: بهبود فضای شهری، جمع آوری انشعاب های غیرمجاز و جلوگیری از سرقت انرژی، بهبود ولتاژ مشترکان و کمک به حفظ محیط زیست را از دیگر مزایای این طرح محسوب می‌شود.

بابایی تصریح کرد: عملیات اجرایی تبدیل شبکه مسی برق به کابل های خودنگهدار بهدخاطر مزایای زیادی که در صرفه جویی انرژی و کاهش هزینه‌ها دولت به همراه دارد، از برنامه‌های مورد توجه وزارت نیرو است.

به گزارش ایرنا، در این آیین از زحمات فریدون افسری تقدیر و ایوب ذوقی به عنوان مدیر جدیدامور توزیعی برق شهرستان معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha