۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۴
کد خبر: 85546880
T T
۳۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ مجرم با اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان ری دستگیر شدند

شهرری - ایرنا -  فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰متهم به جرائم مختلف شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ری سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی طرح پاکسازی مناطق آلوده و مقابله با سرقت در قالب طرح امنیت محله محور با حضور تیم های عملیاتی کلانتری ها و پلیس های تخصصی تابعه این فرماندهی در محلات و نشانگاه های اعلامی به مدت ۲۴ ساعت در سطح شهرستان ری به مرحله اجرا گذشته شد.

۷۰ مجرم با اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان ری دستگیر شدند

وی افزود: در این طرح مجموعاً ۷۰ متهم در تمامی جرائم دستگیر، ۳۰ پرونده سرقت کشف،۱۲ نفر خرده فروش موادمخدر دستگیر ،توقیف ۸۸ دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف، کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و ۱۳ قبضه سلاح سرد از نوع شمشیر و قمه نیز کشف شد که متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: تحقیق از متهمان جهت کشف دیگر سارق های احتمالی ادامه دارد و شهروندان نیز ضمن توجه به توصیه های پیشگیرانه پلیس، هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

شهرستان ری با بیش از یک کمیلون نفر جمعیت بعنوان قبله تهران در جنوب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha