اختصاص غرفه در نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها به زنان سرپرست خانوار

تهران بزرگ - ایرنا - مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری تهران گفت: در کارگروه اشتغال شهرستان تهران مقرر شد به زنان سرپرست خانواده که قدرت و توان مالی پرداخت کرایه غرفه ندارند چند غرفه در بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های که توسط دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود، اختصاص یابد.

به گزارش ایرنا از فرمانداری تهران، فاطمه رحمانی در جلسه منتخب کارگروه اشتغال شهرستان تهران با اشاره به ۲بخش حوزه بانوان چون دریافت تسهیلات و تسهیل در فروش محصولات تولیدی توسط زنان سرپرست خانواده افزود: اعطای وام مشاغل خانگی به زنان سرپرست خانواده و همچنین بانوان کارآفرین از مسائل مهمی بود که در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مشاور امور بانوان فرماندار تهران اظهار کرد: در این جلسه به هماهنگی برای دریافت تسهیلات به بانوان سرپرست خانواده و کارآفرین اشاره و همچنین به تشکیل بازارچه‌ها و نمایشگاه‌ها برای فروش محصولات تولیدی هم اشاره شد.

به گفته‌ رحمانی، همچنین مقرر شد اداراتی چون بنیاد برکت، بنیاد علوی و سپاه محمد رسول الله که این وام ها را می توانند در راستای حمایت از مشاغل خانگی در قالب طرح حمایتی پرداخت کنند طی نامه این مهم را در بخش‌های مختلف به فرمانداری تهران در راستای معرفی بانوان درخواست کننده ارائه دهند.

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری تهران تاکید کرد: همچنین در جلسه مقرر شد بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های که توسط دستگاه‌های مختلف چون گردشگری، صمت، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود چند غرفه ویژه بانوان سرپرست خانواده که قدرت و توان مالی پرداخت هزینه برای کرایه غرفه ندارند اختصاص یابد تا بانوان شناسایی شده در این غرفه‌ها برای ارائه محصولات و فروش آسان حضور یابند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha