لیگ برتر اسکواش،؛ قهرمانی نفت آبادان در بخش مردان و الماس کویر در بخش زنان

تهران- ایرنا- مسابقات لیگ برتر اسکواش با قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان در بخش مردان و تیم الماس کویر حدید یزد در بخش زنان به پایان رسید.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، هفته پایانی لیگ برتر اسکواش مردان و زنان که از ۳۱ تیر و با حضور ۵ تیم به میزبانی باشگاه کاره تهران در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شده بود، امروز با برگزاری بازی‌های روز آخر به اتمام رسید.

در مسابقات لیگ مردان و در بازی پایانی، تیم اراک اسکواش با نتیجه ۲ بر ۱ تیم ملوان تهران را شکست داد و عنوان نایب قهرمانی خود را مسجل کرد. در پایان رقابت‌های لیگ اسکواش مردان، تیم پالایش نفت آبادان با اقتدار قهرمان شد، تیم اراک اسکواش به نایب قهرمانی رسید و ملوان تهران در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین در مسابقات لیگ زنان و در بازی پایانی تیم چای و قهوه لیما با نتیجه ۲ بر یک تیم ستارگان افسریه را شکست داد و مقام نایب قهرمانی خود را مسجل کرد تا پرونده این رقابت‌ها بسته شود. در پایان رقابت‌های لیگ برتر اسکواش زنان، تیم الماس کویر حدید یزد به مقام قهرمانی رسید، تیم چای و قهوه لیما گلستان دوم شد و ستارگان افسریه آران و بیدگل در جایگاه سوم ایستاد.

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها با همکاری شهرداری منطقه ۷ به میزبانی مجموعه ورزشی مهرآیین و با حضور سیروس احمدی مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان، امیر عزیزی‌پور رئیس فدراسیون اسکواش، بابک فقیر نایب رئیس، علی کتابفروش دبیر فدراسیون، شهناز شهربانیان نایب ئیس بانوان و محسن راجی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۷ برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha