ستاره ۲۲ ساله شنای جهان: اکنون زمان وحشت از المپیک نیست

تهران- ایرنا- ستاره ۲۲ ساله شنای جهان درباره اولین رقابت‌ خود در المپیک گفت: تمرینات زیادی داشتم و اکنون زمان وحشت نیست و این رقابت‌ها به من انگیزه‌ می‌دهد.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا، لئون مارشان، ستاره ۲۲ ساله فرانسوی شنای جهان است که پارسال موفق شد در مسابقات قهرمانی جهان در ژاپن، آخرین رکورد ۴۰۰ متر آزاد مایکل فلپس، دارنده ۲۸ مدال المپیک را بشکند و مدال خود را از دستان او دریافت کند.

مارشال که با توجه سن و تجربه‌اش، عناوین خوبی همچون پنج عنوان قهرمانی جهان را کسب کرده، در انتظار کسب اولین طلای المپیک است. هواداران فرانسوی امیدوارند که او بتواند به نخستین ورزشکار این کشور بدل شود که علاوه بر دشت اولین مدال طلای فرانسه، در چند ماده این رویداد مدال‌آوری می‌کند.

ستاره ۲۲ ساله شنای جهان: اکنون زمان وحشت از المپیک نیست

مارشان در کمپ آموزشی شنای فرانسه اظهار داشت: وقتی به فرانسه برگشتم، متوجه شدم که کمتر از یک ماه تا المپیک زمان دارم و این مسئله برای من کمی استرس‌آور بود. از زمانی که در کمپ تمرینی حضور پیدا کردم، آرام و بی سر و صدا بوده‌ام. این رویداد، من را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد بلکه به من کمک خواهد کرد که فراتر از جایگاه فعلی‌ام بروم. در واقع تمرینات زیادی داشتم و اکنون زمان وحشت نیست.

وی ادامه داد: رقابت المپیک برای من یک انگیزه است. تاریخ‌سازی و رکوردهایی که ثبت کردم به من کمک می‌کند که بیش از قبل روحیه بگیرم و بتوانم آرامشم را برای کسب بهترین نتیجه در المپیک حفظ کنم.

بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ از ۵ مرداد آغاز و ۳۲۹ رویداد در ۳۲ رشته ورزشی با حضور تقریباً ۱۰۵۰۰ ورزشکار از ۱۸۴ کشور جهان برگزار می‌شود. رقابت‌های شنای المپیک از شنبه ۶ مرداد آغاز خواهد شد که سامیار عبدلی، سریع‌ترین شناگر ایران، نماینده کشورمان در این رقابت‌ها خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha