۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۵
کد خبر: 85548862
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

میزبانی استان قم از سه هزار نفر از خانواده ووشو کشور

قم- ایرنا- رئیس هیات ووشو استان قم با اعلام میزبانی استان قم از مسابقات کشوری رده های پایه ووشو گفت: نزدیک به سه هزار نفر از خانواده ووشو کشور در این رویداد که شنبه آینده آغاز می شود میهمان استان قم هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد محمد زاده عصر پنجشنبه در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد ابراز کرد: نفرات اول و دوم مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت می شوند و به مسابقات جهانی برونئی که امسال برگزار می شوند اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در فاصله شنبه تا چهارشنبه هفته آینده در سالن ۲هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار می شود.

رییس هیات ووشو استان قم گفت: مسابقات در رشته های ساندا و تالو برگزار می شود و استان قم در این مسابقات ۲ تیم دارد.

وی با اشاره به این که هیات ووشو قم اکنون در زمره ۱۰ هیات اول این استان قرار دارد عنوان کرد: ووشو ورزش بسیار قابل احترامی است که ورزش استان قم به پویایی آن نیاز دارد و می تواند بسیاری از نیازهای قهرمانی استان در رویدادهای داخلی و خارجی را تامین کند.

محمد زاده با اشاره به برخی حواشی اخیر حضورش در سیمای استانی قم گفت: افتخارات ووشو باید افتخاری برای کل استان باشد و در برنامه ای برتر شدن هیات ووشو استان در کشور را زیر سووال می برند و البته بعد از آن برنامه حمایت های زیادی از پیشکسوتان رسانه و ورزش استان قم را شاهد بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha