بانوان قایقرانان زنجانی در المپیک پاریس شایسته کسب مقام هستند

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با توجه به قرعه سخت بانوان قایقرانان زنجانی در المپیک پاریس ، امیدوار به کسب نتیجه مطلوب هستیم که امیدواریم این مهم محقق شود.

جواد بازرگان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز رسمی مسابقات المپیک پاریس افزود: در این رخداد عظیم ورزشی ۲ بانوی قایقران زنجانی "مهسا جاور و زینب نوروزی" حضور دارند که امیدواریم نتیجه خیره کننده ای را کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه اردوی یک ماهه قایقرانان برای آمادگی هرچه بیشتر در المپیک پاریس در کشور روسیه برگزار شد، اضافه کرد: با توجه به آمادگی و توانمندی بالای این ۲ بانوی ورزشکار زنجانی امیدواریم با تلاش رکورد شکنی و برای کشور و استان افتخار آفرینی کنند.

این مسوول ورزشی با بیان اینکه برای اولین بار است که بانوان قایقران کشور به صورت ۲ نفره در المپیک حضور می یابند، ادامه داد: این در حالی است که مهسا جاور تنها سهمیه قایقرانی روئینگ ایران در بازیهای المپیک تابستانی ریو ۲۰۱۶ را کسب کرد و در این مسابقات در رده بیست و هشتم قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ۴۰ ورزشکار از کشور به مسابقات ۲۰۲۴ المپیک پاریس اعزام می‌شوند که از این تعداد ۲۹ نفر را مردان و ۱۱ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند که ۲ نفر آنها معادل پنج درصد از استان زنجان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اینکه در المپیک ۲۰۲۴ پاریس ۲ نفر در المپیک و یک نفر در پارا المپیک از این استان حضور می یابند، خاطرنشان کرد: در دوره قبل ۲ نفر اعزامی از استان در کسوت مربی و ۲ نفر دیگر ورزشکار بودند.

این دو بانوی زنجانی هفتم مرداد سال جاری رقابت خود را با دیگر رقبا آغاز می کنند.

رقابت های المپیک ۲۰۲۴ از پنجم تا ۲۱ مردادماه و پارا المپیک از ۶ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ در پاریس برگزار خواهد شد.

در این رقابت ها رقیه شجاعی در رشته تیراندازی و مهسا جاور و زینب نوروزی در رشته قایقرانی از استان زنجان حضور خواهند یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha