امام جمعه موقت یزد: رییس جمهور منتخب، دولتی کارآمد تشکیل دهد

یزد- ایرنا-- امام جمعه موقت یزد گفت: رییس جمهور منتخب به دنبال تشکل دولتی کارآمد با معرفی وزرایی دست پاک، متدین و صادق برای حل مشکلات مردم و کشور باشد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام "سید ناصر محمدی " در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: رییس جمهور منتخب بر اساس معیارهایی که مقام معظم رهبری برای وزرا مشخص کردند نسبت به معرفی افراد به مجلس وظایف قانونی خود را انجام دهد.

وی با بیان اینکه انتخاب وزرا به مجلس برای کسب اعتماد دارای اهمیت است بیان کرد: امیدواریم رییس جمهور منتخب در این رسالت مهم ملی موفق باشد و برای حل مشکلات مردم و کشور تلاش کند.

محمدی بیان کرد: همانطوریکه مقام معظم رهبری تاکید کردند باید دولت و مجلس در کنار هم برای تحقق اهداف نظام و اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری رسالت ملی، دینی و انقلابی خود را کامل انجام دهند.

امام جمعه موقت یزد: رییس جمهور منتخب، دولتی کارآمد تشکیل دهد

امام جمعه موقت یزد بیان کرد: از دولت و مجلس باید یک حرف و هدف مقدس شنیده شود و آن اعتلای ایران اسلامی، اقتدار کشور و عزت مردم و سعادتمندی همگان باشد.

محمدی بیان کرد: تمامی ارکان نظام ما بر اساس نظر و رای مردم است و باید همه خود را در توسعه و عزت کشور اسلامی دخیل بدانند و همانند گذشته در کنار هم با همدلی همفکری و همراهی کار کنند.

وی به عملیات غرور آفرین مرصاد و شکست منافقین کوردل در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

نمازجمعه در ۲۷ نقطه استان یزد اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha