شماری از دانشجویان مقابل دفتر سازمان ملل در مشهد تجمع کردند + فیلم

مشهد- ایرنا - شماری از دانشجویان مشهدی بعد از ظهر امروز جمعه در اعتراض به حضور نمایندگانی از ورزشکاران رژیم صهیونیستی در رقابت های المپیک پاریس ۲۰۲۴ در مقابل دفتر سازمان ملل در مشهد تجمع کردند.

به گزارش ایرنا، تعدادی از دانشجویان مشهدی و فعالان تشکل‌های دانشجویی در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و بی تفاوتی مقامات و مسوولان برگزاری رقابت های بین‌المللی به این جنایات در مقابل نمایندگی سازمان ملل در مشهد تجمع کرده و با قرائت بیانیه‌ای بر حمایت خود از مردم فلسطین تأکید کردند.

شماری از دانشجویان مقابل دفتر سازمان ملل در مشهد تجمع کردند + فیلم

یکی از دانشجویان حاضر در این تجمع به خبرنگار ایرنا گفت: درحالی که در منشور مسابقات المپیک آمده است که یکی از اهداف این رقابتها ایجاد مسیری در زندگی بر اساس حقوق به رسمیت شناخته بشر است اما با حضور ورزشکاران این رژیم در رقابت ها، برخلاف آن عمل شده است.
احسان نصیریان ادامه داد: اسرائیل حقوق فلسطینیان را بدون هیچ عواقبی تضییع کرده است و هیچ نهاد بین‌المللی واکنش قاطعی به آن نداشته است.
وی با بیان اینکه برخی می گویند دنیای ورزش از سیاست جدا است، تصریح کرد: حدود ۲ سال پیش اتحادیه اروپا تیم های باشگاهی روسیه به دلیل جنگ علیه اوکراین تحریم کرد اما اکنون سیاست ها در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه متفاوت است.
دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی با متون «ورزش جای جنایت نیست، نسل کشان جایی در ورزش ندارند و نهادهای بین‌المللی بی تفاوت به نسل کشی باید محاکم شوند» شعارهایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی سر دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha