۵ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۲۶
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85549582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث شبانه‌روز گذشته اصفهان یک فوتی و ۱۳ مصدوم برجای گذاشت

اصفهان- ایرنا - حادثه غرق شدگی و واژگونی 2 دستگاه خودرو در ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان موجب جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۳ نفر شد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود:ساعت ۱۶.۳۲ امروز عصر گزارشی از یک حادثه غرق شدگی در گلپایگان به اورژانس اصفهان گزارش شد.
عباس عابدی افزود: در پی این حادثه نیز یک واحد امداد اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه پشت سد کوچری به سمت خشکرود اعزام شد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد :در این حادثه مرد ۴۰ ساله فوت و تلاش اورژانس برای نجات او بی‌نتیجه ماند.
وی همچنین گفت : یک حادثه واژگونی خودرو ال۹۰ ساعت ۱۰ صبح امروز کیلومتر ۲ جاده خور-جندق گزارش شد که در این حادثه پنج نفر (۲زن و یک مرد ویک کودک پسرودختر) مصدوم شدند.
عابدی گفت: با اعزام ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ مصدومان به بیمارستان آفتاب هشتم خور و ثامن الحجج جندق منتقل شدند.
وی بیان کرد: ساعت ۹.۵۰ دقیقه امروز نیز یک واژگونی وانت پیکان در مسیر نجف آباد ، اتوبان سردار کاظمی روبرو شهرک آزادگان رخ داد که در پی این حادثه سه واح امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت:در این حادثه هشت نفر(سه زن و یک مرد و یک کودک پسر و سه کودک دختر) مصدوم شدند که به بیمارستان منتظری فاطمه الزهرا(س) نجف آباد جهت درمان منتقل شدند.

به گزارش ایرنا،روز گذشته نیز دو نفر مرد در کانال آبی در فلاورجان غرق شدند که تلاش برای پیدا کردن اجساد آنها تا کنون بی نتیجه مانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha