مسئول امنیتی رژیم صهیونیستی: نتانیاهو جان اسرای اسرائیلی را به بازی گرفته است

تهران- ایرنا- یک مسئول امنیتی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با انتقاد از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم گفت که او جان اسرای اسرائیلی را به بازی گرفته است.

به گزارش جمعه شب ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول امنیتی اسرائیلی گزارش داد که نتانیاهو جان اسرای اسرائیلی در غزه را به بازی گرفته و آنها را به خطر می‌اندازد.

این مسئول امنیتی اسرائیلی حاضر در مذاکرات گفت که نتانیاهو به گونه‌ای رفتار می‌کند که انگار بی‌خیال اسرای اسرائیلی شده است.

از سوی دیگر کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع آگاه از مذاکرات آتش‌بس در غزه گزارش داد که رئیس موساد و نماینده ارتش در تیم مذاکرات رژیم صهیونیستی اعلام کردند تا زمانی که این رژیم به ملاحظات حماس در طرح پیشنهادی آتش بس پاسخ ندهد حاضر نیستند به دوحه بروند.

بر اساس این گزارش، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به خانواده‌های اسرای اسرائیلی گفته در تلاش برای دستیابی به توافق است و اگر مشخص شود نتانیاهو در این باره تعلل می‌کند، این را علنی اعلام خواهد کرد.

شبکه کان رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که با وجود نشست رم که در روز یکشنبه برگزار می‌شود، این رژیم هنوز پاسخ خود را به میانجیگران درباره ملاحظات حماس به توافق آتش بس ارائه نکرده است.

این در حالی است که یک رسانه صهیونیست اعلام کرد، دیوید بارنیا رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) روز یکشنبه با رؤسای سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و دستگاه اطلاعاتی مصر و همچنین نخست وزیر قطر در شهر رم پایتخت ایتالیا دیدار می‌کند.

به گزارش ایرنا، با گذشت بیش از ۱۰ ماه از عملیات طوفان الاقصی و اسارت شماری از صهیونیست‌ها به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه، این رژیم با وجود تجاوز گسترده به این منطقه نه تنها نتوانسته اسرای مذکور را آزاد کند، بلکه شمار زیادی از آنها در حملات هوایی و توپخانه‌ای این رژیم به مناطق مختلف نوار غزه کشته شده‌اند.

مخالفت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های این رژیم را سلب کرده است. این امر باعث اعتراض گسترده خانواده‌های این اسرا در سرزمین‌های اشغالی شده است. در حالی که آنها خواستار توافق با حماس برای آزادی اسرای صهیونیست هستند، نتانیاهو که از محاکمه به اتهام فساد پس از پایان جنگ اطمینان دارد بر سر هرگونه توافقی در این باره مانع تراشی می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha