تکمیل راه‌روستایی ناتمام در تایباد نیازمند ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار است

تایباد- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: تکمیل و بهره برداری از جاده روستایی «شیزن» این شهرستان به عنوان یک مطالبه مردمی نیازمند بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار است.

مسعود سروری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه روستایی شیزن در تایباد خراسان رضوی هفت کیلومتر طول دارد که با اعتبار افزون بر ۵۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در حال انجام است.

وی بیان کرد: ساخت سه کیلومتر از راه روستایی شیزن در سال های گذشته به پایان رسیده، عملیات احداث یک کیلومتر آن از توابع بخش میان ولایت به تازگی آغاز شده است و سه کیلومتر دیگر آن باقی می ماند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: انجام عملیات خاکی، زیرسازی و احداث ۲ دهنه آبرو از جمله اقدامات فنی پیش بینی شده در این محور است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۸ درصد از راه‌های روستایی تایباد از آسفالت مناسب برخوردار است، بیان کرد: اتمام این محور روستایی یکی از مهمترین مطالبات مردم این منطقه است.

سروری اضافه کرد: در راستای مرمت راه‌های اصلی این شهرستان، از ابتدای سال جاری تاکنون هفت کیلومتر از محورهای اصلی تایباد با شهرستان های تربت جام و خواف روکش آسفالت گرم شده است.

روستای «شیزن» در فاصله ۵۰ کیلومتری تایباد قرار دارد.

شهرستان تایباد ۱۶۰ کیلومتر راه شهری، ۱۵۶ کیلومتر راه روستایی، ۱۴۰ کیلومتر راه مرزی و ۳۰ کیلومتر بزرگراه دارد. شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد با ۳۸ روستا و متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha