شروع تیم ملی بسکتبال فرانسه با پیروزی؛ میزبان در قالب مدعی ظاهر شد

تهران- ایرنا- تیم بسکتبال فرانسه با برتری مقابل برزیل اولین پیروزی خود در المپیک را جشن گرفت تا به جمع تیم‌های پیروز روز نخست این بازی‌ها بپیوندد.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، رقابت‌های بسکتبال بازی‌های المپیک پاریس که با برگزاری ۲ دیدار آغاز شده بود با پیروزی تیم فرانسه میزبان برابر برزیل ادامه یافت.

در سومین بازی امروز تیم بسکتبال فرانسه موفق شد ۷۸ بر ۶۶ تیم برزیل را شکست بدهد تا خود را در قامت مدعی نشان بدهد. پیش از این دیدار استرالیا با نتیجه ۹۲ بر ۸۰ از سد اسپانیا گذشت و ژاپن ۹۷ بر ۷۷ بازی را به آلمان واگذار کرد. از ساعت ۲۲:۳۰ نیز یونان رو در روی کانادا قرار می‌گیرد.

این مسابقات فردا با برگزاری ۲ دیدار دیگر پیگیری خواهد شد که در مهمترین بازی، تیم بسکتبال آمریکا از ساعت ۱۸:۴۵ برابر صربستان قرار می‌گیرد، پیش از این بازی سودان جنوبی از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف پورتوریکو می رود. در گروه A این رقابت‌ها که به گروه مرگ معروف است، تیم‌های استرالیا، اسپانیا، یونان و کانادا حضور دارند، در گروه B نیز تیم‌های فرانسه، ژاپن، برزیل و آلمان و در گروه C صربستان، آمریکا، پورتوریکو و سودان جنوبی قرار دارند.

از تیم ملی بسکتبال آمریکا به عنوان قدرتمندترین تیم این دوره از بازی‌ها و شانس اول کسب عنوان قهرمانی در المپیک پاریس نام برده می‌شود و فرانسه میزبان بعد از آلمان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha