۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 908
کد خبر: 85551062
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازگشت «سراب» پس از ۲۰ سال به تالار وحدت

۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷
کد خبر: 85551062
بازگشت «سراب» پس از ۲۰ سال به تالار وحدت

تهران- ایرنا- نمایش آیینی، مذهبی «سراب» به کارگردانی سیدمحمدجواد طاهری از امروز یکشنبه هفتم مردادماه اجرای خود را برای بار دوم پس از گذشت حدود ۲۰ سال در تالار وحدت آغاز می‌کند.

به گزارش ایرنا، هم‌زمان با رسیدن به اولین روز اجرای نمایش «سراب» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدمحمد جواد طاهری، اولین تصاویر بازیگران این اثر رونمایی شد.

این نمایش به قلم سید حسین فدایی حسین به نگارش درآمده است و از امروز یکشنبه، هفتم مردادماه اجرای خود را در تالار وحدت آغاز می‌کند.

نمایش «سراب» در شرایطی روی صحنه می‌رود که اولین بار در سال ۱۳۸۲ صحنه را تجربه کرده بود و امروز پس از گذشت حدود ۲۰ سال دوباره مقابل تماشاگر اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «نه آن‌که مشک می‌بخشد راستگوست؛ نه آن‌که شمشیر می‌دهد...»

بازگشت «سراب» پس از ۲۰ سال به تالار وحدت

در «سراب»، مرجان آقا نوری، مجید امیری، محمدرضا حیدری، کرامت رودساز، کوروش زارعی، سیروس کهوری نژاد، میثم موسویان، داریوش نصیری و رحیم نوروزی نقش آفریینی می‌کنند.

این نمایش جدیدترین اثر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با مشارکت بنیاد رودکی است که با زبان قصه به موضوع پیشنهاد امان‌نامه شمر به حضرت عباس (ع) می‌پردازد، از ۷ تا ۱۵ مرداد ساعت ۲۰ و پس از آن تا ۲۷ مردادماه هر روز ساعت ۱۸، در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

بازگشت «سراب» پس از ۲۰ سال به تالار وحدت

دیگر عوامل سراب عبارتند از طراح نور: رضا خضرایی، طراح لباس: مژگان عیوضی، طراح صحنه: سید محمد جواد طاهری، تکنسین دکور: حسین طاهر بخش، طراح گریم: بهمن صنیعی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha