۸ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۴۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85551401
T T
۱۳ نفر

برچسب‌ها

ضاربان مامور منابع طبیعی گیلان دستگیر شدند

۸ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۴۰
کد خبر: 85551401
ضاربان مامور منابع طبیعی گیلان دستگیر شدند

شت - ایرنا - مدیر روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از شناسایی و دستگیری سه نفر از ضاربان مامور منابع طبیعی شهرستان تالش خبر داد.

امین بشارتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سه قاچاقچی چوب و از ضاربان این مامور منابع طبیعی و آبخیزداری تالش کمتر از یک روز شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: سه نفر از قاچاقچیان چوب یک مامور منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تالش را که در حال ماموریت و گشت زنی در منطقه تحت حفاظت خود بوده را مورد ضرب و شتم قرار داده و متواری شدند.

بشارتی درباره جزئیات این حادثه افزود: ۲ مامور منابع طبیعی و آبخیزداری تالش پس از شنیدن صدای اره موتوری و افتادن درخت در منطقه گیسوم تالش پیگیر ماجرا شده و سه قاچاقچی چوب را در حین بریدن درخت مشاهده می‌کنند که یکی از ماموران مورد ضرب و شتم آنان قرار گرفته و از ناحیه دندان، زبان، دست، صورت و پا دچار آسیب می‌شود.

وی اظهار کرد: این مامور منابع طبیعی پس از بستری در بیمارستان گلسار رشت، شامگاه گذشته تحت جراحی دست و بازو قرار گرفت و هم‌اینک در بیمارستان بستری و تحت درمان است.

مدیر روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان روز گذشته به خبرنگار ایرنا گفته بود: قاچاقچیان چوب یک مامور منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تالش را مصدوم کردند.

بیشتر بخوانید:

قاچاقچیان چوب یک مامور منابع طبیعی را در گیلان مجروح کردند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha