۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85551577
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

کمالوند: خطر انحلال، تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان را تهدید می‌کند

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: در صورتی که پنجره نقل و انتقالات تیم باز نشود خطر منحل شدن تیم را تهدید خواهد کرد.

فراز کمالوند دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه نیاز به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است و با توجه به منابع محدود مالی تامین این هزینه برای ما امکان پذیر نیست.

وی افزود: از مسئولان وزارت نفت، سازمان منطقه آزاد اروند، سه نماینده مردم آبادان در مجلس، فرماندار و استاندار خوزستان تقاضا داریم تا دیر نشده به داد تیم صنعت‌نفت برسند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: اگر نتوانیم با پرداخت بدهی‌ها پنجره نقل و انتقالات را باز نکنیم با قوانین فیفا صنعت‌نفت در آستانه انحلال قرار خواهد گرفت.

کمالوند بیان کرد: فیفا با هیچ تیمی شوخی ندارد و این مساله را با ریش سفیدی نمی‌توان برطرف کرد و باید در کمترین زمان ممکن ۲۰۰ میلیارد ریال را تامین و به حساب طلبکاران واریز کنیم.

وی ادامه داد: تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان همه چیز مردم این شهر است و مردم با این تیم نفس می‌کشند و زندگی می‌کنند و باید مسئولان راهی برای نجات این تیم پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: اگر به داد این تیم نرسند سرنوشتی که تیم نفت تهران به آن دچار شد برای تیم صنعت‌نفت آبادان هم تکرار خواهد شد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که یکی از تیم‌های سقوط کننده از لیگ برتر بود این فصل را باید در مسابقات لیگ دسته اول کشور حضور یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha