درویش: بیرانوند ۲ هفته پیش می‌خواست برگردد/ نکته تاریکی علیه ما وجود ندارد

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند ۲ هفته پیش درخواست داد تا جلسه بگذاریم و صحبت کنیم تا برگردد. ما نیز قبول کردیم و شرط کردیم با همان قرارداد قبلی بازگردد.  

به گزارش ایرنا، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز دوشنبه در پایان جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها اظهار داشت: این جلسات نشان می‌دهد کسانی که در فوتبال هستند، دغدغه‌ آماده‌سازی ورزشگاه آزادی را دارند. برای اولین بار در یک پروژه‌ای به صورت ۲ شیفت در حال کار هستند و ای کاش این همیت از یک سال پیش به وجود می‌آمد تا ورزشگاه آزادی برای بازی‌ها آماده باشد.

وی عنوان کرد: البته مشکلاتی هم وجود دارد اما قول دادند ورزشگاه آزادی برای لیگ قهرمانان آسیا آماده باشد. شاید این ورزشگاه برای بازی‌های ملی آماده نباشد اما قولش را برای باشگاه‌های آسیا دادند. خیلی از هواداران برای دیدن این مسابقات لحظه شماری می‌کنند و باید برای رفاه آن‌ها تلاش کرد. ورزشگاه تختی نیز در حال آماده‌سازی است. امیدوارم همه دست به دست هم بدهند تا ورزشگاه آزادی زودتر آماده شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص ورزشگاه تختی گفت: این استادیوم حدود ۳۰ هزار نفر گنجایش دارد و امکان ندارد بازی‌های پر تماشاگر در آنجا برگزار شود. خیلی سخت است لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه تختی برگزار شود. تیم‌های بزرگ آسیا به اینجا می‌آیند و وجود ورزشگاه مناسب،‌برای فوتبال کشورمان آبرو می‌آورد.

درویش گفت: بهترین اتفاق برای ما این است که بازی‌ها در آزادی برگزار شود اما به شرطی که این ورزشگاه شرایط بازی‌ را داشته باشد. برخی از تیم‌ها باید گذشت کنند تا این مجموعه ورزشی را برای همیشه داشته باشیم. الزاماتی نیز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تعیین شده که آنها نیز باید رعایت شود.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه در نقل و انتقالات عنوان کرد: به جز یحیی عطیه‌الله ما برای سایر بازیکنانی که مدنظرمان هستند نامه‌نگاری کرده‌ایم که نمی‌شود نام آنها را رسانه‌ای کرد. بازیکنی بود که برای جدایی آن ۴۰۰ هزار دلار می‌خواستند و ما نامه زدیم. بعد دیروز برای همین بازیکن به ما نامه زدند و ۳ میلیون یورو خواسته‌اند. پرسپولیس در تلاش است تا بهترین‌ها را جذب کند و با هماهنگی باشگاه و سرمربی در تلاش هستیم تا دور از دلالی بازیکن مدنظر را جذب کنیم. هوادار بداند بهترین‌ها را رقم می‌زنیم و گذشته نیز همین موضوع را ثابت کرده است.

وی افزود: دروازه‌بان معرفی شده و قرارداد آماده است اما دیروز نامه زدند این دروازه‌بان به دلیل مسابقاتی که در آن حاضر است، ۲ شهریور می‌تواند بیاید و تقریبا این موضوع عملی نیست و به کار ما نمی‌آید. دو دروازه‌بان دیگر نیز وجود داردکه مذاکرات با آنها را آغاز کرده‌ایم. محمدرضا اخباری نیز باشگاه گل‌گهر سیرجان تمایلی به جدایی وی نداشت و این موضوع کنسل شد.

درویش در مورد حواشی به وجود آمده در مورد جدایی علیرضا بیرانوند اظهار داشت: هر بازیکنی حق دارد برای خود تصمیم‌گیری کند. از زحماتی که آنها کشیدند نیز تشکر می‌کنیم. این بزرگی پرسپولیس است که بازیکن را بزرگ می‌کند. کسی به پرسپولیس عظمت نداده و ستاره‌های بزرگی با این تیم به شهرت رسید و فکر می‌کردند روزی اگر اینها بروند پرسپولیس به بن بست می‌خورد. بیرانوند گاهی یک صحبت‌های می‌کند که نمی‌شود جواب او را نداد. به هر جهت او نیز چندسالی برای پرسپولیس زحمت کشیده و فرزند پرسپولیس است ولی حرف‌هایی می‌زند که تناقض دارد. او گفته اگر دل شما می‌سوخت الحاقیه را اضافه نمی‌کردید. من به او می‌گویم امسال الحاقیه داشتی و فسخ کردی سال گذشته چرا فسخ کردی؟ سال پیش که الحاقیه‌ای نبود. وی در گذشته از این کارها زیاد کرده است. او نمی‌داند می‌خواهد چه کار کند. دو هفته پیش درخواست داد تا جلسه بگذاریم و صحبت کنیم تا من برگردم. ما نیز قبول کردیم و شرط کردیم با همان قرارداد قبلی و نمی‌توانیم آن را تغییر دهیم. 

او ادامه داد: سوای حق و حقوق باشگاه من دلم به حال جوانی می‌سوزد که بخاطر علاقه به باشگاه خود ایست قلبی کرد و فوت کرد. چه کسی باید تاوان این اتفاقات را بدهد. خانواده وی از ما توقع دارد که چرا چیزی نمی‌گویید؟ به نظر شما می‌شود از مرگ یک انسان به سادگی گذشت بخاطر یک تمایل شخصی؟

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: قانون سازمان لیگ است که میزان پاداش نهایتا باید ۲۰ درصد از مجموع قرارداد بازیکن باشد. نکته تاریکی در مورد پرسپولیس در این ماجرا وجود ندارد که بخواهد رای علیه ما صادر شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha