دمای هوا در استان کرمانشاه از هفته آینده کاهش می‌یابد

کرمانشاه - ایرنا - رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت که سامانه گرم حاکم بر استان تا آخر هفته جاری ادامه دارد اما پس از آن به تدریج کاهش دما را شاهد خواهیم بود.

سعید قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی، هوای استان کرمانشاه امروز صاف، در بعضی ساعات بخصوص در نیمه غربی همراه با وزش باد و گرد و خاک محلی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از فردا /سه شنبه/ تا پایان هفته به استثنای بعضی ساعات که وزش باد ملایم و غبار رقیق در مناطق مرزی را خواهیم داشت، پدیده قابل ذکر دیگری برای جو استان کرمانشاه پیش بینی نمی شود.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمانشاه ادامه داد: دمای استان طی امروز و فردا به طور غالب بین یک تا سه درجه سانتی‌گراد به تناسب نقاط مختلف افزایش می‌یابد؛ همچنین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تغییرات چندانی نخواهیم داشت اما در روزهای جمعه و شنبه هفته آینده به طور نسبی کاهش دما مورد انتظار است که جزئیات خنکای هوا متعاقبا اعلام می شود.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته حمیل با کمینه ۱۳ و قصر شیرین با بیشینه ۴۵ درجه سانتی گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان کرمانشاه بودند.

قاسمی افزود: همچنین طی همین مدت دمای هوای شهر کرمانشاه بین ۱۸ تا ۴۰ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha