اعزام رایگان به مسابقات جهانی بدنسازی؛ امتیاز فدراسیون برای برترین‌های لیگ +فیلم

تهران- ایرنا- سهمیه اعزام به مسابقات جهانی و تیم‌ اول لیگ به رقابت‌های فوجیره، امتیازی است که فدراسیون بدنسازی برای نفرات برتر لیگ در نظر گرفته است.

به گزارش ایرنا، فدراسیون بدنسازی در ۳ سال اخیر تصمیم به راه‌اندازی لیگ کرده تا شکل و شمایل و چارچوب خاصی برای این رشته طراحی کند. این لیگ می‌تواند مشکلات زیادی را در رشته بدنسازی حل کند ولی سال‌های اول راه اندازی نیازمند امتیازها و جوایزی است که ورزشکاران و تیم‌ها را مجاب به حضور کند.

علی حبیب الهی، رئیس سازمان لیگ بدنسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در این خصوص اظهار داشت: مسئولان فدراسیون تصمیم گرفته‌اند که برای ۳ تیم برتر سهمیه‌هایی را در نظر بگیرند که تعدادی از ورزشکاران آن‌ها بدون هزینه و با حمایت فدراسیون بتوانند در مسابقات جهانی حاضر شوند و حتی نیازمند رقابت انتخابی هم نباشند.

از طرف دیگر اعزام‌های فدراسیون به مسابقات آزاد همیشه همراه با حواشی مختلفی بوده است. رئیس سازمان لیگ بدنسازی در این خصوص گفت: معمولا افراد و سرپرست‌های تیم‌های اعزامی قانون خاصی ندارد و همین مسئله باعث شد که اعزام به مسابقات فوجیره را مختص تیم اول با حضور ۸ ورزشکار قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha