۸۰ نفر جذب شرکت آذرآب اراک شد

۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰
کد خبر: 85551795
۸۰ نفر جذب شرکت آذرآب اراک شد

اراک - ایرنا - مدیر امور اداری شرکت صنایع آذرآب اراک گفت: ۸۰ نیروی جدید از ابتدای امسال تاکنون جذب این شرکت شده‌ است.

به گزارش ایرنا، حسین مرادی‌ فرد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: این افراد از طریق ۱۸ آزمون استخدامی برای تامین نیروی انسانی متخصص در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی، کاردانی و دیپلم پذیرفته شدند و در حال حاضر نیز ۴۴ نفر دیگر در مرحله طی کردن استخدام در این شرکت صنعتی هستند.

وی بیان کرد: ۷۲ نفر از مجموع پذیرفته شدگان نهایی آذرآب اراک، مرد و هشت نفر زن است که در گروه‌های مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی برق، علوم ارتباطات اجتماعی، نقشه کشی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر نرم افزار، مدیریت بازرگانی، مهندسی جوش، پرستاری و خدمات مشغول به کار شده‌اند.

مدیر امور اداری شرکت صنایع آذرآب اراک ادامه داد: نیروی انسانی متخصص قلب تپنده هر سازمان و اساس توسعه و رشد پایدار است.

مرادی فرد اظهار کرد: همه تلاش‌ها به کار گرفته شده تا با جذب نیروهای متخصص و متعهد، گام‌های موثری در جهت پیشرفت و تعالی این صنعت بزرگ و تخصصی برداشته شود.

وی تاکید کرد: اشتغال پایدار و مناسب نقش به سزایی در کاهش مشکلات اجتماعی و افزایش رفاه عمومی دارد و امید است این مهم روز به روز در جامعه افزایش یابد.

صنایع آذرآب اراک یکی از بزرگترین شرکت‌های پیمانکاری عمومی (GC) در ایران است که زمینه اصلی فعالیت‌های این شرکت، ساخت پروژه‌های نیروگاهی، پالایشگاهی، پتروشیمی و سیمان و به شیوه کلید در دست می‌باشد و برای انجام این پروژه‌ها از حدود ۲ هزار نفر نیروی متخصص شامل کارگران فنی ماهر ،تکنسین‌های آموزش دیده و بیش از ۳۰۰ نفر کارشناس با تجربه استفاده می‌شود.

صنایع آذرآب از بدو تاسیس تاکنون جزو پیشروان ساخت نیروگاه‌های برق و تجهیزات پالایشگاهی در خاورمیانه محسوب می‌شود و تامین‌کننده تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و سازنده بخش‌های مختلف کارخانجات سیمان و نیروگاه‌های برق برای بخش دولتی و خصوصی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha