۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 5334
کد خبر: 85551835
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روزنه؛ کنکاشی بر یک آسیب اجتماعی

۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳
کد خبر: 85551835
روزنه؛ کنکاشی بر یک آسیب اجتماعی

تهران- ایرنا- فاطمه شیخلر؛ نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده، به سراغ یک آسیب اجتماعی رفته است؛ «روزنه» که کنکاشی است بر پیامدهای یک آسیب اجتماعی، عنوان اثری است که این فیلمساز از حیث بار روانشناختی یک آسیب اجتماعی، زندگی سلین، دختر قصه را به تصویر کشیده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پروژه فیلم کوتاه «روزنه»؛ این فیلم زندگی گذشته «سلین» را کنکاش می‌کند که مورد تعرض قرار گرفته و بار روانشناختی دارد. او همچنان این گذشته را زندگی می‌کند.

در روزنه با مشاوره علی‌افراز، بازیگران شامل مصطفی معین‌فر، شبنم صادق‌زاده، امیرعلی باروتکار لنگرودی، مهگل اقوامی، سعید عیوضی، مسعود راد، سیدحسن نظرکن، محیا راستگو، زینب شیخلر و پرنسس ملودی نظرکن ایفای نقش می‌کنند.

روزنه در مرحله تدوین و آماده‌سازی برای ارسال به جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی است.

فاطمه شیخلر؛ نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده می‌گوید: با توجه به پیامدهای ناخوشایند این آسیب اجتماعی که سال‌های زیادی فرد را درگیر خود می‌کند و باعث بیماری‌های روحی بسیاری برای او می‌شود، لازم است ضمن ارائه درمان‌های مطلوب برای کاستن از رنج افراد، به خانواده‌ها که مسبب اصلی چنین پیامدهایی هستند، هشدارهای لازم داده شود و از هر گونه اعمال شرایط سخت در درون این کانون نسبت به فرزندان خود پرهیز شود.

روزنه؛ کنکاشی بر یک آسیب اجتماعی

او افزود: روزنه تلاش دارد با با آگاهی‌بخشی به جامعه به مثابه یک درمان از آلام ناشی از این آسیب اجتماعی بکاهد.

این فیلمساز تصریح کرد: سلین، شخصیت اصلی داستان که به دنبال این اتفاق دچار ضربات روحی بسیاری شده است ، در زندگی کنونی خود همچنان این بار سخت را یدک می‌کشد.

به باور شیخلر، روزنه می‌تواند بیان روشنی برای جوامع مختلف در تقابل با این آسیب سخت باشد.

دیگر عوامل روزنه عبارتند از: دستیار کارگردان: سعید عیوضی، مدیر فیلم‌برداری: استودیو صامت ۲۰۲۰، دستیار فیلم‌بردار: حدیث کریمی‌فر، تدوین و اصلاح رنگ و نور: عرفان قرن فلی، مدیر تولید: ندا مرزبند، گریم: زینب شیخلر، عکاس پشت صحنه : سیدپرهام رحمانی، مدیر صدابرداری: استودیو صامت ۲۰۲۰ و روابط عمومی: امیر خان‌زاده.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha