فرماندار: از حضور تیم‌های ملی در چادگان استقبال می‌کنیم

اصفهان - ایرنا - فرماندار چادگان گفت: این شهرستان منطقه مطلوبی برای برپایی اردو و کمپ تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف است ما از حضور آن‌ها در این خطه استقبال می‌کنیم.

علی درویشی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امکانات اقامتی گردشگری و ورزشی در این شهرستان به ویژه در محدوده دهکده تفریحی زاینده رود به نحوی خوب است که می توان مسابقات و اردوهای متعدد تیم‌های ملی را به خوبی در این ناحیه میزبانی کرد.

وی افزود: بخصوص در زمینه ورزش‌های آبی ظرفیت مناسبی برای برگزاری مسابقات و اردوهای مختلف وجود دارد.

فرماندار چادگان اظهار کرد: وجود سواحل زیاد پیرامون دریاچه سد زاینده رود بستر اجرای رشته‌های ساحلی را نیز فراهم کرده است.

درویشی خاطرنشان کرد: چادگان با برخورداری از بیش از سه هزار ویلا، از لحاظ گردشگری منطقه‌ای منحصربفرد به شمار می‌رود، در یک نمونه و تنها در دهکده تفریحی زاینده رود، یک هزار و ٧٠٠ ویلا وجود دارد که نشان می‌دهد تعداد بالای ورزشکاران و گردشگرها به راحتی می‌توانند در آن اقامت کنند.

فرماندار: از حضور تیم‌های ملی در چادگان استقبال می‌کنیم

وی گفت: دریاچه سد زاینده رود از لحاظ طبیعی، گردشگری و ورزشی مکانی ارزشمند در مرکز ایران به شمار می‌رود و ما قصد داریم با جمع آوری قایق‌های موتوری و جایگزینی آنها با قایق‌های برقی زمینه حفاظت محیط زیستی از آن را بهتر پیش بریم.

فرماندار چادگان با اشاره به میزبانی هفته قبل اولین مرحله از لیگ کشوری شنای آب‌های آزاد در دریاچه سد زاینده‌رود تصریح کرد: برای نخستین بار یک پهنه آبی به جز دریای خزر و خلیج فارس این مسابقات را میزبانی کرد و و گزارشی که از مسوولان امر در ارتباط با کیفیت مسابقات اخذ کردم نشان از رضایتمندی بالای ورزشکاران و متولیان فدراسیون داشت و این نشان می‌دهد که باز هم می‌توانیم رویدادهای مختلف ملی را در این دیار میزبانی کنیم.

به گزارش ایرنا، شهرستان چادگان و سد زاینده‌رود واقع در شهرستان چادگان در ١٢٠ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

دریاچه این سد حدود ۵۴ هکتار مساحت دارد و دهکده تفریحی زاینده‌رود در جوار آن، از مناطق با ارزش گردشگری مرکز کشور محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha