۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85551944
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح شهید عجمیان در ۲۲۵ مدرسه خوزستان

۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷
کد خبر: 85551944
اجرای طرح شهید عجمیان در ۲۲۵ مدرسه خوزستان

اهواز - ایرنا - مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: مرحله دوم طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب‌سازی مدارس استان در ۲۲۵ مدرسه از امروز آغاز شد.

به گزارش ایرنا محمد سعیدی‌پور دوشنبه در حاشیه آغاز طرح شهید عجمیان که به صورت نمادین در مدرسه سنایی شهرستان کارون برگزار شد بیان کرد: بعد از اجرای موفقیت آمیز طرح شهید عجمیان در سال گذشته و توزیع اقلام در مدارس کم برخوردار مرحله دوم این طرح نیز امسال آغاز شد.

وی افزود: سال گذشته این طرح در ۱۲۴ مدرسه استان توسط گروه‌های جهادی و مردمی و دانش‌آموزی در راستای شاداب سازی و بهسازی انجام شد.

سعیدی پور در ادامه عنوان کرد: امسال ۲۲۵ مدرسه در ۱۷ شهرستان استان در قالب طرح شهید عجمیان بهسازی و شاداب سازی خواهند شد.

وی هدف از اجرای این طرح را ترویج و ارتقای روحیه جهادی و ایجاد فضای مناسب برای آشنایی و همکاری دانش‌آموزان با گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش برای حضور در میدان کار عنوان کرد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: مردمی‌سازی ، مشارکت مردم و دانش آموزان در این طرح از مهمترین اهداف طرح شهید عجمیان است.

به گزارش ایرنا، جمعیت دانش‌آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است که در هشت هزار مدرسه دولتی و غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha